vad gäller i alvik..
(Läst 1 246 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej , är lite fundersam över ev dyk förbud lr saker man måste ta i akt för att få dyka i alvik i sthlm. har läst lite i trådar. och letat på länsstyrelsens sida om ev dykförbud men inte hittat nått (kan ha missat).
men på trådarna så verkar det va delade meningar om det är dykförbud eller inte dykförbud.
och att man måste ta kontakt med hamnansvarig för att det ligger inom hamn om rådet men sen säger folk att det inte gör det och länkat till karta och det ser inte ut som det ligger i hamn om rådet .men har läst att om att hamnansvarige kan komma och skälla på en om man dyker ändå ? ,
sen sägs det på trådar att man inte får simma ut från stranden utan behöver båt lr dyl för att få dyka i från kanten och att man inte får använda stegen men får gå upp vid sidan av stranden vilket jag förstår för dom badande(så här års?) och slitage på stegen pga vikten . och behöver man oroa sig om HB bor kvar så man inte vågar lasta av grejerna lite snabbt vid vägen (man vill ju börja tjafsa med nån som bor där om lag och rätt, sen vill jag ju inte ställa till med något för dom som dyker där ofta ).
lr ska man bära sakerna i från där man parkerar ?om jag fattat rätt så är det smidigare så slipper man springa så långt med grejerna.
Robin :)
vad gäller i alvik.. | Robin Schou | 2009-09-04 11:26 |
Sv: vad gäller i alvik.. | Erik Rådström | 2009-09-04 11:32 |
Sv: Sv: vad gäller i alvik.. | Robin Schou | 2009-09-04 11:52 |
Några kommentarer om Alviksvraket | Pär Ahlgren | 2009-09-04 12:42 |
Sv: vad gäller i alvik.. | Johan Pettersson | 2011-03-19 17:23 |
Sv: Sv: vad gäller i alvik.. | Erik Rådström | 2011-03-19 18:29 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: