Namn: Lösen:

Vagnhärads Kalkbrott - stängt eller inte?

(Läst 657 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Hej,

En kompis har precis börjat dyka även här i svenska vatten och han kom ihåg att jag har pratat om Vagnhärad för ett par år sedan och frågade vilka som håller i dykningen där. Jag sa att det var permanent stängt, men efter att ha googlat runt lite så hittar jag ingenting öht om att det skulle vara permanent stängt.

Jag har kollat Lmdyk:s Facebook och hemsida, nyheterna på Dykarna.nu, forumet här, Facebookgruppen och jag hittar inte en skriven rad någonstans om att det är permanent stängt. Enda jag hittar är att det i juli 2018 stängdes för att sedan återigen öppnas efter diskussion.

Kan någon guida mig rätt här med ifall det faktiskt är stängt eller inte nu? Gärna med någon form av länk eller post kring det.

Det verkar som om Facebookgrupperna och nyheterna kring det är borttagna (alternativt att sökfunktionen här buggar).

Det här är det enda jag nu hittar om det:
https://www.dykarna.nu/dyknyheter/vagnharads-kalkbrott-stangt-for-dykning-1790.html?fbclid=IwAR1xaUmtmaZ0iox1UbYaD5V27zj5eJaSr5RpnuibUEfqMM_SMQzYtImCOz4

Erik Forsberg
Foto saknas
2020-06-18 11:51:54
14 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Vagnhärads Kalkbrott - stängt eller inte? Erik Forsberg 2020-06-18 11:51
svara Sv: Vagnhärads Kalkbrott - stängt eller inte?Johan Pettersson2020-06-18 12:51
svara Sv: Sv: Vagnhärads Kalkbrott - stängt eller inte?Erik Forsberg2020-06-18 14:08
svara Sv: Vagnhärads Kalkbrott - stängt eller inte?Johan Pettersson2020-06-23 09:05
svara Sv: Sv: Vagnhärads Kalkbrott - stängt eller inte?Erik Forsberg2020-07-08 19:07

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: