SVAR: Robbans ponybottlekurs



Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Så det var därför det inlägget togs bort. Men det var ju bara kul!!!!!! Har man inte rätt att säga sin åsikt? Och vi andra som som också skrev i det inlägget då?! Det handlade ju faktiskt om en sån simpel sak som en jävla flaska! Robban ställde en enkel fråga; vad man gör på en ponybottlekurs. Är det så konstigt att undra?
Nä, det här var tamej fan det dummaste jag hört på länge!! Låt Robban få komma in på dykarna.nu igen!




Kattarina Andrewsson
Kattarina Andrewsson 2001-11-21 17:35:00
384 postningar

mail 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

 Visa alla svar

Huvudinlägg Vi säger grattis till Robban. Anders Johnsson 2001-11-20 12:55
svara SVAR: Vi säger grattis till Robban.Sofia Liljegard2001-11-20 21:48
svara Robban tillbaka till Dykarna.nu!!!Stefan Mattsson2001-11-20 21:54
svara SVAR: Robban tillbaka till Dykarna.nu!!!Kattarina Andrewsson2001-11-20 22:18
svara SVAR: SVAR: Robban tillbaka till Dykarna.nu!!!Torbjörn Karlsson2001-11-21 00:11
svara SVAR: SVAR: SVAR: Robban tillbaka till Dykarna.nu!!!Kattarina Andrewsson2001-11-21 01:18
svara SVAR: SVAR: SVAR: SVAR: Robban tillbaka till Dykarna.nu!!!Stefan Mattsson2001-11-21 15:08
svara SVAR: Robbans ponybottlekursKattarina Andrewsson2001-11-21 17:35
svara SVAR: SVAR: Robbans ponybottlekursStefan Mattsson2001-11-22 08:28
svara SVAR: SVAR: SVAR: Robbans ponybottlekursTherese Luthman2001-11-22 09:26
svara SVAR:Kattarina Andrewsson2001-11-22 22:20
svara SVAR: SVAR:Stefan Mattsson2001-11-23 09:11
svara SVAR: SVAR: SVAR: SVAR: Robbans ponybottlekursAnneli Almqvist2001-11-23 08:08
svara Inget liv.Anders Johnsson2001-11-21 18:03
svara Synd och förlåt.Anders Johnsson2001-11-21 14:40
svara SVAR: Vi säger grattis till Robban.Anneli Almqvist2001-11-21 10:25
svara SVAR: Fakta om Robban.Krister Wennberg2001-11-21 22:53
svara SVAR: SVAR: Fakta om Robban.Stefan Mattsson2001-11-22 08:26
svara Fakta?Annika Nyström2001-11-23 02:23
svara Annika, Annika.Anders Johnsson2001-11-23 11:49
svara ????????????Krister Wennberg2001-11-25 21:21

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: