Fakta?
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag vill gärna kommentera detta:
1) "Robban har beslutat sig för att inte gå in på denna sida mer för att inte skada NAUI eller dykskolan som han jobbar för."
Eftersom det är jag som alla verkar hata på detta forum numer undrar jag vad Robban är rädd för om han inte skrivit något opassande? Varför skulle han skada NAUI eller din dykskola om de inte reagerat?
2) Du skriver att han (Robert) inte skrev något negativt om ponybottlekurs.....Förstod inte du att hans inlägg var ironiskt. Detta svar fick jag då jag inte svarade något på hans ponybottlekurs.
"Robert: Annika nu är det läggdags! Kan bara konstatera att på en dag blev det 20 inlägg på debatten om ponybottlekurs,att utröna av svaren är det ingen som tänker gå den,tvärtom folk garvar läppen av sig,men det är förmodligen alla besserwissrar som inte har på den här sidan att göra.Sleep well Annika och dröm sött om dina 277 ponnysar i flarran,själv har jag mina tryggt förpackade i manifolden.
//Robzet.
PS:Roligt att se att en debatt kan lyckas så till 100% med syftet,alltså att sticka ut hakan med glimten i ögat. "
Skrivet av Robert Zetterquist 2001-11-09 01:20:05
(Seriöst svar från en instruktör?)
/Annika
|
|
Anders Johnsson | 2001-11-20 12:55 |
| Sofia Liljegard | 2001-11-20 21:48 | |
| Stefan Mattsson | 2001-11-20 21:54 | |
| Kattarina Andrewsson | 2001-11-20 22:18 | |
| Torbjörn Karlsson | 2001-11-21 00:11 | |
| Kattarina Andrewsson | 2001-11-21 01:18 | |
| Stefan Mattsson | 2001-11-21 15:08 | |
| Kattarina Andrewsson | 2001-11-21 17:35 | |
| Stefan Mattsson | 2001-11-22 08:28 | |
| Therese Luthman | 2001-11-22 09:26 | |
| Kattarina Andrewsson | 2001-11-22 22:20 | |
| Stefan Mattsson | 2001-11-23 09:11 | |
| Anneli Almqvist | 2001-11-23 08:08 | |
| Anders Johnsson | 2001-11-21 18:03 | |
| Anders Johnsson | 2001-11-21 14:40 | |
| Anneli Almqvist | 2001-11-21 10:25 | |
| Krister Wennberg | 2001-11-21 22:53 | |
| Stefan Mattsson | 2001-11-22 08:26 | |
| Annika Nyström | 2001-11-23 02:23 | |
| Anders Johnsson | 2001-11-23 11:49 | |
| Krister Wennberg | 2001-11-25 21:21 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

