Sv: Sv: Sv: VPM on the FLY
(Läst 427 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Tjenare Erik.
Ok. Kollar in hemsidan for eventuellt manual kop.
Jag ar fullstandigt medveten om och vet att det kan kosta om man tar for mycket genvagar. Deco overhuvudtaget ar val som vissa sager 1/3 forskning - 1/3 gissning samt 1/3 haxkonst....;)
Kommer inte att skrota dator/timer eller deco program. Hursomhelst sa ar det som du namner jakligt intressant.
Som sagt sa ar jag jakligt nyfiken pa det och kommer att testa och kora i huvud samt genom program. Om det blir dyka av far framtiden utvisa...
Mest intresserad av kunskapen. Ju mer man vet, fler miljoer, tekniker man beharskar desto battre ar det och det vill man ju alltid. Bli en bra dykare alltsa...;)
Anganende att publicera ar det ju alltid svart. Publicerar du nagot som "ditt" och folk far tryckisar till hoger o vanster ar det ju... kanske inte vart det.
Men sen a andra sidan om du verkligen har nagot som funkar och ar beprovat som ar sa "enkelt". Du kor det genom nagot sa "modernt" som VPM och samma skit kommer ut...
Da ar det bara att kora tycker jag - "information wants to be free...". Finns det inga kommerciella motiv sa kan du ju publicera pa natet. Sedan kan folk gora vad dom vill med det. Bara min tanke.
Vad Mr VPM tycker kan ju kvitta...!
Ha d gott Erik. Tack for infon.
Mvh Kim.
|
Erik Engberg | 2007-05-16 15:12 |
![]() | Kim Davidsson | 2007-05-16 20:43 |
![]() | Erik Engberg | 2007-05-17 10:29 |
![]() | Kim Davidsson | 2007-05-17 23:06 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: