Sv: VPM on the Fly info (ratio deco alt)

(Läst 506 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Om den nu är så pass bra som du säger att den är (och jag tvivlar inte på det) tycker jag absolut att du ska publicera den. Med tanke på alla waivers som gäller även för datormjukvara typ GAP/V-planner/Decoplanner lär det knappast vara några problem med att frånsäga dig allt ansvar för folks användande. Man lär få labba med metoden på samma sätt som vilken ny mjukvara som helst innan man gör några riktiga dyk på den helt enkelt.

Enda problemet är antagligen att få alla att betala, Paypal är enkelt och billigt för dig men krångligt om man inte redan har ett konto vilket gör att det är enklara att bara googla/torrenta hem PDF:en. Kreditkort är skitenkelt för mig, men dyrare för dig. Måste väl gå att få någon befintligt nätbutik att kränga PDF:en åt dig? Om det är både enkelt och billigt för mig som kund finns ingen anledning att inte slanta.

Skulle gissa på att du hur som helst kommer att ha råd att dyka mer mix framöver oavsett om bara 10% betalar för sig, en enkel och dessutom "träffsäker" metod för runtimekalkyl har åtminstone jag saknat ordentligt länge...

/Dragan

Jonas Pavletic
Jonas Pavletic 2008-10-10 00:31:53
1 825 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg VPM on the Fly info (ratio deco alt) Erik Engberg 2008-10-06 14:49
svara Sv: VPM on the Fly info (ratio deco alt)Jonas Pavletic2008-10-10 00:31
svara Sv: Sv: VPM on the Fly info (ratio deco alt)Erik Engberg2008-10-10 10:26
svara Sv: Sv: Sv: VPM on the Fly info (ratio deco alt)Jonas Pavletic2008-10-11 17:25

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: