Namn: Lösen:

Löst....

(Läst 212 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Jag kollade med det lokala centret vad de skulle ha för att byt batteri.
495 spänn var väl okej men hade en dialog med Suunto direkt och de tyckte jag skulle skicka in den till dem även om garatin var slut.

Gjorde så med rek post en söndag. tisdag lunch har jag ett mail om att de tagit emot den och skulle skicka den i retur inom en vecka.
Torsdag eftermiddag fick Jag ett mail av DHL express att de hade tagit emot ett paket som skulle till mig från Suunto. Kunde följa det klockrent och såg att det via Köln kom till malmö tidig fredag morgon.
Samhället jag bor i fanns tydligen inte på Express deistnät så vanliga DHL tog över och såg till att det lämnades måndag morgon (låg över helgen i Malmö) i min dörr.

Visade sig att de hade bytt ut den helt utan kostnad trots 4 år gammal enhet. Tillohmed det repade frintskyddet (som hade ett knäckt fäste) var utbytt. Visst tapade de dyk jag hade i datorn men de ligger ju backuppade i dator så det är ju lugnt...

SUPER SERVICE Visst en vän viskade att det inte alltid varit så men jag ör MYCKET nöjd med deras hantering av detta...

Jonas Stellemark
Jonas Stellemark 2011-09-04 19:02:12
338 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Vyper som slutat logga dyk Jonas Stellemark 2011-07-02 19:50
svara Sv: Vyper som slutat logga dykChrister Pettersson2011-07-02 19:58
svara Sv: Vyper som slutat logga dykBjörn Berglöf2011-07-02 21:05
svara Sv: Vyper som slutat logga dykLars Eriksson2011-07-02 21:15
svara Löst....Jonas Stellemark2011-09-04 19:02

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: