Namn: Lösen:

We Dive Karlstad i konkurs

(Läst 754 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Säkert redan känt bland fler men vill bara upplysa om att We Dive i Karlstad är satt i konkurs. Webshopen finns dock kvar och det är oklart om det är den gamla ägaren som driver den eller någon annan, alla uppgifter kopplat till det kursade bolaget står dock kvar och jag skulle inte rekommendera någon att beställa något utan att betala i efterskott (glöm allt som garantier, bytesrätt och öppet köp då också).

Själv fick jag se mig snuvad på drygt 1400 kr som jag en gång betalade OT i Stockholm för ett gaskort som jag inte hann nyttja innan de lade ner sin låda i Stockholm, och som jag var snäll och lätt dem omvandla till en värdekod som jag kunde utnyttja i Dykmagasinets webbshop istället. En värdekod som visade sig vara värdelös när jag skulle använda den förra året och nu lär jag inte se dom pengarna. Så klart klantigt av mig att inte ta ut det tidigare eller rent av begära pengarna tillbaka från början, men bara så att inte andra går miste om några pengar så är det kanske säkrare att handla era dykprylar på annat håll.

Fredrik Gillving
Fredrik Gillving 2022-05-06 13:29:10
183 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg We Dive Karlstad i konkurs Fredrik Gillving 2022-05-06 13:29
svara Sv: We Dive Karlstad i konkursTobias Melin2022-05-10 22:25
svara Sv: We Dive Karlstad i konkursAndreas Öberg2022-05-11 12:07

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: