Torö 2 juli 2006
Fick iväg fru och några kids till Gotland med båten kl 7.30. Vad gör man då? Jo, åker och dyker kl 8 :-)
Lars-Åke, Hanna och Bill dök upp och så iväg till stenstranden på Torö. Nice naturdyk men ruskigt kallt för ansikte och handskar under 20 m (20 vid ytan blev helt plötsligt 6 grader och jag som hade våthandskar). Många piggvar och en del annat. Strålande sol och god korv avslutade vår utflykt.
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
83
167
124
108
77
128
87
90
88
118
111
Det finns inga kommentarer till detta album!
Kommentera albumet

