Gotland sommaren 2006
Under några veckor skedde ett antal dyk. Här är ett axplock bland bilderna
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
233
204
300
132
174
122
153
165
124
116
140
159
136
133
115
106
130
101
103
119
99
97
97
142
113
204
100
110
139
111
139
113
131
127
147
117
116
117
sida 1 av 1. Totalt 1 kommentarer.
Betyg: 

Med en sån dykmobil så borde dykutrustningen vara:
Tvådelad sharkskindräkt
Neoprenhandskar typ colwnen Manne
Helfotsfenor med fenhållare
Dubbelsjuor med reservstång och remställ i orange terylenband
Djupmätare typ luftpelare i plaströr
Cyklon Sport andningsventil med lilla förstasteget
Viktbälte med skruvvikter och gamla poseidonspännet
Skrivet av: Sten Meyer epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

