Röda Havet - klassisk norra
Efter mycket om och men och lång planering så blev det äntligen den 5 oktober och avresa.
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
176
194
153
164
167
195
165
150
150
127
181
142
195
161
164
116
123
120
112
131
114
159
128
130
134
125
114
118
107
120
114
103
105
132
118
125
135
122
102
102
99
88
112
164
85
76
87
85
79
80
82
78
78
113
73
80
80
75
74
70
75
73
82
75
66
80
86
77
76
86
70
66
68
70
75
125
74
95
83
72
78
70
78
82
121
99
122
86
92
206
120
128
sida 1 av 1. Totalt 3 kommentarer.
Vad skådar mitt norra öga, en gulfläckig plattmask (Thysanozoon sp.) på min ära.
Å en av de vackraste jättemusslor jag sett.
Inte illa pinkat.
Vi hörs!
/bill
Skrivet av: William Hemberg epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Mycket häftiga bilder...längtar tillbaka...blir ju mycket bättre om man bearbetar dem lite..
Skrivet av: Tomas Lindqvist epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Betyg: 

Jag älskar verkligen bilden med dykarn vs clownfisken! Den borde du nästan försöka publisera eller nått!
Skrivet av: Micke Andersén epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

