Tegelpråmen vid Limpan - 16 juni 2007


Ett kvickt morgondyk blir en lång och härlig dagsutflykt. Trevligt!
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
110
Härlig uppsättning av flagga A
108
142
94
134
103
Fukt i lampan efter fullservice, JAJAMENSAN!
122
Förväntansfullt inför öppningen av fyndet. Ska vi finna drycken som med utsökt smak ger äkta glädje men utan blyskalle?
282
Ahhhhh, dags att dofta. Storslaget eller...? Tyvärr blev det ingen ytterligare bild. Omgivande population försvann med blixtens hastighet, så även jag. En snabb darrning och så kastade jag mig på golvet. Doften av avlopp & ruttet ägg grusade allt hopp.
159
Kommentarer

Det finns inga kommentarer till detta album!


Kommentera albumet