Plura


Grottdykning i Mo i Rana.
Besökte Plura 2005 i samband med Plura träffen vecka 33. Härlig höglänt terräng kring Plura. Fin dykning och mycket trevliga dykare från Norge, Finland och Sverige
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
fantastisk miljö kring Plura och Pluradalen. Detta är balsam för själen..
148
På kvällarna sitter alla vid brasan och drar sina dykhistorier...
204
177
Finnarna hade med sig ett eget bastu-tält... Det bastades hårt, och sedan bar det av ner i älven:)
157
Det fanns plats för alla kring elden, oavsett om man dök 33m eller +100
156
I Plura skall man vara självförsärjande på det mesta, -fyllning sköts per anländ grupp.
197
GasGruppen on tour...
174
Plura-dalen....
236
Ingången till Plura....
229
301
Kommentarer

Det finns inga kommentarer till detta album!


Kommentera albumet