Dyviksvraket februari 2008
Experiment med Gorillapod och långa slutartider. Mats sköter ljuset.
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
70
140
140
117
sida 1 av 1. Totalt 1 kommentarer.
Wow, tänk att få Dyviksvraket att se så vackert ut.
Bra jobbat :)
/ Fia
Skrivet av: Sofia Gulin epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

