Dyviksvraket februari 2008


Experiment med Gorillapod och långa slutartider. Mats sköter ljuset.
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Använde självutlösaren och lade mig framför kameran.
70
140
140
Segelbåten
117
Kommentarer

sida 1 av 1.      Totalt 1 kommentarer.

Sofia Gulin 2008-02-18


Wow, tänk att få Dyviksvraket att se så vackert ut.
Bra jobbat :)
/ Fia


Skrivet av: Sofia Gulin epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!


1

Kommentera albumet