Västkusten vrakdykning 46-49m


Härlig dykning med Stora Pölsans dykgäng.
Dyk på Westfalen, Feodosia & Hohenhörn
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Fredrik från Uppsala har fixat sin KISS. Perfekta dykdjup för en CCR!
101
Ett snedsteg från farstubron så är man nere i dykbåten.. Kan det bli bättre???
96
Havet är havet... Och västkusten salta vatten är speciellt. Lena Holm vilar mellan dyken.
116
Järngänget från Göteborg, Erik, Christian, Daniel och Martin. Tack för en mycketg trevlig helg!!
100
Kommentarer

sida 1 av 1.      Totalt 2 kommentarer.

Erik Lindberg 2008-06-04


Sedär! Trevliga bilder från en trevlig helg.

Skrivet av: Erik Lindberg epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Anders Thulin 2008-06-03


Åhhh, va kul! Det finns Djurgårdare i Göteborg!!!

Skrivet av: Anders Thulin epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!


1

Kommentera albumet