Västkusten vrakdykning 46-49m
Härlig dykning med Stora Pölsans dykgäng.
Dyk på Westfalen, Feodosia & Hohenhörn
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
101
96
116
100
sida 1 av 1. Totalt 2 kommentarer.
Sedär! Trevliga bilder från en trevlig helg.
Skrivet av: Erik Lindberg epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Åhhh, va kul! Det finns Djurgårdare i Göteborg!!!
Skrivet av: Anders Thulin epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

