Harm oktober 2008
Nytt test med Gorillapod. Bländare 2,8, slutartid 1/40 och ISO200. Slutartiden var nog i kortaste laget.
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
115
94
sida 1 av 1. Totalt 1 kommentarer.
Ser riktigt schysst ut!
Skrivet av: Jakob Selbing epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

