Harm oktober 2008


Nytt test med Gorillapod. Bländare 2,8, slutartid 1/40 och ISO200. Slutartiden var nog i kortaste laget.
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
115
94
Kommentarer

sida 1 av 1.      Totalt 1 kommentarer.

Jakob Selbing 2008-10-12


Ser riktigt schysst ut!

Skrivet av: Jakob Selbing epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!


1

Kommentera albumet