Sala silvergruva


Bilder från Sala silvergruva tagen av vänner i projektet
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Lelle, -det har varit en hel del skoj, blåbärspaj, svensexa, fest (tack Fille och Thererse!!) och nu Sala! skoj att ses igen!
302
Tomas! jag säger bara juli, svensexa, buss, bira och en rackans fin fest! där började allt.. Nu är vi i Sala tillsammans, -tack!
286
Jonas, en vän som jag träffat genom Sala-projektet, en mycket trevlig person!
302
Micke Fridholm, trevlig, alltid glad, -en positiv person som jag tycker bidrar till mycket i Sala!
260
245
Själva nedgången till Christina-sjön
214
Fantastisk bild av Alex D!
229
Hissen som tar oss från oss från Knektschaktet ner rill 155m-nivån
208
Bild från Christina-sjön
248
Flotten som all dykning utgår ifrån
225
Perra, en vän från förr som jag återsåg i Sala projektet!
223
Kommentarer

sida 1 av 1.      Totalt 1 kommentarer.

Tomas Asp 2008-11-15


Du har verkligen lyckats hitta en fin bild på mig...
Jag hoppas att du har förvanskat den i Photoshop! Ser jag ut sådär?


Skrivet av: Tomas Asp epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!


1

Kommentera albumet