Gotlandsdyk jul & nyår 2008
Ett par dyk på Gotland blev några bilder och erfarenheter rikare. Liten film finns också från nyårsdyket https://www.youtube.com/watch?v=rttk5uYe1Fc
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
307
218
193
260
270
276
547
327
279
277
285
232
242
190
239
262
295
sida 1 av 1. Totalt 1 kommentarer.
Störtskön jycke du har fotat! Underbart fångat, mitt i hoppet och det riktigt lyser om jycken vad kul det är med snö. Grattis till en kul bild :)
Skrivet av: Anki Bertilsson epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

