Dahab Januari-09
Dahab i södra Sinai i mitten på Januari 2009. 30 grader i solen, 20-24 i skuggan och ca 23 i vattnet. Runt 20m sikt hela tiden. Mycket behagligt.
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
39
35
31
90
73
87
123
101
105
141
93
99
89
136
sida 1 av 1. Totalt 3 kommentarer.
Nä, dyka i snöstorm på Gotland i mars är bättre än Egypten alla gånger utav 10..
Skrivet av: Mikael Pettersson epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Schyssta standardblandningar ;) Ser ut att ha varit nästan lika bra sikt som på Gotland!
Skrivet av: Stefan Barth epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Betyg: 

Du ser ju ut att lida svårt i vinterklimatet! :-)
Skrivet av: Sten Meyer epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

