M/S Trassel, Rindö 2009 01 11


Efter lite trassel (!) så blev det dyk på Rindö. Jag med Mauritz (med STORA kameran) och Henke med skumbil.
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Skumbil glad, ingen is
130
111
Das dass
144
Smutsig disk på Trassel
152
Pär kommer och kikar in, hoppsan. Odiskat. Ska åtgärdas!
119
In i byssan för åtgärd
150
Å se så fint det blev när Pär Ahlgren har diskat (obs, bilden är arrangerad, Pär har inte diskat utan denna story är en efterkonstruktion)
136
Efter en 30 min på Trassel i 2 grader så vände jag och Mauritz runt piren för att kika på den förmodade MB (i så fall en vingmerca från 60-talet skulle jag gissa)
196
115
128
Jag är osäker på om det är en Merca men låt gå, efter 50 min i detta relativt svala vatten gav vi upp och simmade hemåt
144
Kommentarer

Det finns inga kommentarer till detta album!


Kommentera albumet