Malta oktober 2010


Mats Nordin och jag dök med Techwise en vecka i oktober.
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Kanonen vid fören på Polynesian.
110
Polynesian
106
Mats vid aktern på Stubborn
111
Tornet på Stubborn
100
Mats vid fören på Stubborn.
96
Mats framför bygget på Imperial Eagle.
96
Mats vid aktern på Imperial Eagle.
110
Mats i en gång på Imperial Eagle.
114
Jag vid akterdäck på Drifter Eddy.
101
Mats vid rodret på Drifter Eddy.
91
Mats framför fören på Drifter Eddy.
90
Kommentarer

sida 1 av 1.      Totalt 4 kommentarer.

Jonas Olsson 2010-11-02


Avundsjuk...

Skrivet av: Jonas Olsson epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Mats Nordin 2010-11-02


Vår tyske meddykare Robin Macrander har lagt upp fler bilder från Imperial Eagle här: http://gallery.me.com/ro.mac#100298&

Skrivet av: Mats Nordin epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Fredrik Isakson 2010-11-02


: )

Skrivet av: Fredrik Isakson epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Martin Quensel 2010-11-01


Fina bilder!

Skrivet av: Martin Quensel epost 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!


1

Kommentera albumet