Lite vinterdyk 2011
Först en liten skridskotur i Largen den 22 januari.
http://www.dykarna.nu/dyklogg/274239.html
Sen en mycket trivsam tur till Räfsnäs den 6 mars med kanonväder och riktigt krispig sikt och en del bra bilder. Härligt!
Värdshusvraket i mitten av mars med ovanligt bra förhållanden - http://www.dykarna.nu/dyklogg/276570.html
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
187
207
143
124
130
145
162
139
155
96
85
105
94
100
106
121
119
107
107
113
102
120
135
106
142
91
79
85
128
118
sida 1 av 1. Totalt 3 kommentarer.
Intressanta kompositioner.
Men vi måste nog ta och definiera ordet: "bra sikt"
:-)
Skrivet av: William Hemberg epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
coolt (bokstavligt), blev en del bra bilder gillade den näst sista med skuggorna ovan isen.
D.
Skrivet av: David Andersson epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet


