Höstdyk 2011 - Gotlandstur
4 dykare far till Gotland för att möta höstvindarna men sol. Trots detta bra dyk och en härlig resa till Hornstein med Kentha.
Vi som var med var Bill & Nettan Hemberg, LarsÅke Fröberg och jag.
Många av bilderna är fångade ur LÅ Fröbergs filmer. Tack å förlåt.
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
203
225
155
330
203
220
243
200
197
173
186
240
199
203
190
185
196
169
161
161
153
157
162
166
192
sida 1 av 1. Totalt 1 kommentarer.
Men det ser ju nice ut!
:-)
Skrivet av: William Hemberg epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

