Skidtjärn (glössbo)


Första riktiga testet av min nya Ricoh kamera
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Nån taskmört som supit ner den här stackarn! =)
68
Fanns inte så mycket att knäppa. Kul å se hur pass bra skärpa å så man kan få med en "billig" pocketkamera.
53
Gräsligt mycke gräs...
48
Henke testar sina nya Goretex kängor. Verkar tätt!
111
"Fylld" Tejp från tidigare dykare säger en del om hur mycket som fanns att fota
81
Kommentarer

Det finns inga kommentarer till detta album!


Kommentera albumet