Nattdyk Bornasen 2/8-04


Första dyket jag gör med Micke Fahlström. Testade makrointällningar.
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
En vad vi kallar "Snörsup" eller "Snorgärs"
185
Här har jag kameran i Makro läge dock utan Makrolins. Endast dyklampa och internblixt. (Snörsup)
77
Här är Micke i full färd med att hänga på sej prylar!
58
Abborre som äntligen stod stilla!
41
Abborre som Inte stod stilla!
41
Bornasens enda Abborre som Posar på Internet!?
56
Kommentarer

Det finns inga kommentarer till detta album!


Kommentera albumet