Hölesjön (Glössbo)


Ett kvällsdyk efter jobbet. 7/10-04
Johan hade inte testat dyka sen han tog sitt cert i lumpen.
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Johan. Notera "Karl XII" setupen på brallan! =)
26
Hölesjön när den är som vackrast!
19
Johan: -Fan, jag skulle ha skitit innan jag klädde mej.... =)
35
Snorgärs. Taget med interna blixten på med med "flash shutter" stängt. Bara lampan. För klent, längtar till 50w bygget är klart!!
25
En Borre som posade så fint ända tills Johans fena kom och gav den en omgång... =)
19
Synd att inte focus vart riktigt på ögat som jag ville. Inte långt ifrån i allafall.
20
Kommentarer

Det finns inga kommentarer till detta album!


Kommentera albumet