Lampbyggena 1 & 2 (Bly & Ni-Mh)
Lampbygge Nr:1
Blir en 50w halogen lampa med ett 7,2Ah bly acc. Utbytbar lampa. IRC Decostar på 10 grader
Lampbygge Nr:2
Samma lampa som första bygget dock nu med härdart frontglas isf lexan och lampan skall få 14,4v denna gång.
Batterikanistern blir av något smidigare modell med Ni-Mh accar isf blyaccet vilket gör bygget en aning dyrare.
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
334
343
290
315
272
283
290
333
319
310
296
310
340
321
343
327
322
328
300
363
357
379
321
342
238
217
201
187
241
175
226
198
170
193
169
190
167
185
192
154
166
sida 1 av 1. Totalt 1 kommentarer.
Tjena!
En fråga: Blev det någon skillnad på ljuset när du bytte från 12v blyacc till 14.4v Ni-Mh?
/Gunnarsson
Skrivet av: Mats Gunnarsson epost
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
1
Kommentera albumet

