Isdyk i Galven


Dyk med dålig sikt i Galven
Album Till album  Till presentation   Visa som bildspel Visa som bildspel   Tipsa en vän  


Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Den här skulle man haft då.... Köpte denna i slutet av oktober -06. Alternativ vinter syssla! =)
47
Henke riggar sin utrustning inför doppet i den inbjudande vaken.
115
Så var jobbet med att borra nästan klart, nu återstår en del hackning med isbill
91
Så där ja...Nu e vi en bit på väg....
69
Se så fin vak vi fått! Stor blev den å! =) Jag iklädd min sprillans NDiver Cortex torris!
116
Kommentarer

Det finns inga kommentarer till detta album!


Kommentera albumet