Gästbok NICO DOLOVSKIS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 2 av 5.      Totalt 50 inlägg.

2009-08-24 15:15:45
Hej hur gick dyket i vagnhärad egentligen ? =) träffade thomas i narvik nämligen =)

Skrivet av: Martin Lindström epost 

2009-08-08 00:30:12
tack för en trevlig affär idag! lampan funkade kanon och båda lamporna lös fint. ska kolla upp alla dina tips också. ha det fint så ses vi.

Skrivet av: Martin Lindström epost 

2009-08-05 13:39:03
Hej Nico.
Min mail adress är: dragon68@live.se.
Hoppas att detta går vägen.
/The Welder

Skrivet av: Eric Linders epost 

2009-08-04 14:19:27
Hej, e på CCR trimix i GBG då! Är i stortsett uppbokad hela månaden på olika dykaktiviteter!
MVH Calle

Skrivet av: Calle Lundin epost 

2009-08-04 09:01:16
tja, nej den e bara temp-limmad.. lite små fel här å där.. ska på kurs nu i helgen då ska jag få en ny hoppas jag. man e ju lite snål bara.. gått mycket cash på dyk nu på senaste!


Skrivet av: Calle Lundin epost 

2009-07-14 23:27:18
Tack för trevliga dyk! Ligger lite bilder uppe från rb-träffen i Vagnhärad. Kan maila dig bilderna från Harm senare. Vi hörs!

Skrivet av: Roger Xerxes Rosenvinge epost 

2009-07-08 10:09:38
Tja vi drar ut i helgen och dyker ett nyhittat vrak, blir inget jätte avancerat, tror maxdjupet hamnar på ca: 45m, men det kan bli ett kul dyk endå! Är du sugen å blöta RB lite så hojta till! :D

Skrivet av: Calle Lundin epost 

2009-06-03 15:35:05
Mannen med minsta fottot på dykana.se!!

Skrivet av: Mikael Pålsson epost 

2009-06-03 15:35:03
Mannen med minsta fottot på dykana.se!!

Skrivet av: Mikael Pålsson epost 

2009-03-11 20:49:38
Tja!

Begriper inte riktigt hur du kan dyka idagen nnan du har kommit hit men det löser du säkert. Tidsoptimist som du är. =) Desvärre jobbar jag em den veckan så jag kan tyvärr inte delta. Sorry!


Skrivet av: Hanna Onsdal epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 [Nästa »]