NICO DOLOVSKIS GÄSTBOK skriv inläggsida 2 av 5. Totalt 50 inlägg.
|
2009-08-24 15:15:45 Hej hur gick dyket i vagnhärad egentligen ? =) träffade thomas i narvik nämligen =) Skrivet av: Martin Lindström epost |
|
2009-08-08 00:30:12 tack för en trevlig affär idag! lampan funkade kanon och båda lamporna lös fint. ska kolla upp alla dina tips också. ha det fint så ses vi. Skrivet av: Martin Lindström epost |
|
2009-08-05 13:39:03 Hej Nico. Min mail adress är: dragon68@live.se. Hoppas att detta går vägen. /The Welder Skrivet av: Eric Linders epost |
|
2009-08-04 14:19:27 Hej, e på CCR trimix i GBG då! Är i stortsett uppbokad hela månaden på olika dykaktiviteter! MVH Calle Skrivet av: Calle Lundin epost |
|
2009-08-04 09:01:16 tja, nej den e bara temp-limmad.. lite små fel här å där.. ska på kurs nu i helgen då ska jag få en ny hoppas jag. man e ju lite snål bara.. gått mycket cash på dyk nu på senaste! Skrivet av: Calle Lundin epost |
|
2009-07-14 23:27:18 Tack för trevliga dyk! Ligger lite bilder uppe från rb-träffen i Vagnhärad. Kan maila dig bilderna från Harm senare. Vi hörs! Skrivet av: Roger Xerxes Rosenvinge epost |
|
2009-07-08 10:09:38 Tja vi drar ut i helgen och dyker ett nyhittat vrak, blir inget jätte avancerat, tror maxdjupet hamnar på ca: 45m, men det kan bli ett kul dyk endå! Är du sugen å blöta RB lite så hojta till! :D Skrivet av: Calle Lundin epost |
|
2009-06-03 15:35:05 Mannen med minsta fottot på dykana.se!! Skrivet av: Mikael Pålsson epost |
|
2009-06-03 15:35:03 Mannen med minsta fottot på dykana.se!! Skrivet av: Mikael Pålsson epost |
|
2009-03-11 20:49:38 Tja! Begriper inte riktigt hur du kan dyka idagen nnan du har kommit hit men det löser du säkert. Tidsoptimist som du är. =) Desvärre jobbar jag em den veckan så jag kan tyvärr inte delta. Sorry! Skrivet av: Hanna Onsdal epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 [Nästa »]

