Gästbok NICO DOLOVSKIS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 3 av 5.      Totalt 50 inlägg.

2009-02-27 10:36:24
Det betvivlar jag inte alls. =)

Säg till nästa gång du har vägarna förbi så skall vi försöka ordna lite mer orgiedykning...

Skrivet av: Hanna Onsdal epost 

2009-01-16 20:17:10
Hallå igen Nico!
Har tidigare skrivit till dig om donsol och april månad. Som det står på er hemsida så har ni utfärd 12 april men vi skulle vilja ut den 5 april. Går detta att lösa eller måste man ut den 12 om man ska åka med er?

// Miche

Skrivet av: Michael Wallin epost 

Foto saknas
2008-12-28 17:34:30
kolla på www.divextreme.se hitta där till dig..


Skrivet av: Stefan Björk epost 

2008-12-28 12:01:08
Låter nice jag är på!

Skrivet av: Jimmy Björk epost 

Foto saknas
2008-12-26 01:09:09
haha okej.. vi kan suga på det lite.. mig kvittar det bara man blir lite våt i håret så dyger det för mig...


Skrivet av: Stefan Björk epost 

Foto saknas
2008-12-25 19:23:56
Ja i slåne vill jag dyka.. det verkar spännande :-)

Skrivet av: Stefan Björk epost 

2008-12-24 10:28:49
God jul & gott nytt år! Ha det så revligt i Stockholm så ses vi nästa vecka.

Skrivet av: Olof Hettinger epost 

Foto saknas
2008-12-21 16:41:17
Hola,
Det suger i dyktarmen och jag har börjat fundera på Filippinerna över påsk. Du/ni ska inte köra ngn Tubbatha reef i år?
Hoppas ni får en kanonjul i nya stället!
AK

Skrivet av: Anna-Karin Storm epost 

2008-10-26 16:32:13
Hallå Nico!
Åker i April 2009 till Filippinerna för 4 veckors resa. Var befinner sig prosafari i landet? Får man dyka med valhaj eller endast snorkling som gäller.

//Miche

Skrivet av: Michael Wallin epost 

Foto saknas
2008-09-28 21:02:44
Tjena!

Tack för en mycket givande och bra kurs!
Synd att djupdyket gick om intet...Fixar väl sig förhoppningsvis.
Ha det gott // Jimmy

Skrivet av: Jimmy Bergquist epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 [Nästa »]