NICO DOLOVSKIS GÄSTBOK skriv inläggsida 4 av 5. Totalt 50 inlägg.
|
2008-07-26 01:09:18 Halloj Nico! Tack för senast! Kom på när jag satt i bilen att du aldrig fick mitt namn, men det var ju ganska lätt att hitta dig här på dykarna! Ha det bra! Mvh Anders Skrivet av: Anders Markoff epost |
|
2008-01-19 17:32:51 Hej Du verkar ha koll på Filippinerna. Jag ska dit om ett tag för en researtikel. Jag kommer bo och dyka på tre olika ställen. Malapascua, Dumagete och Siquior. Några ställen du varit på? Du frågar efter latinskt namn på en bild du har laddat upp här. Om det är spindeln du menar har jag ingen aning, men om det är korallen är det lite lättare. Det borde vara någon ur familjen Fungiidae och heter därför Fungia Xxx. Då den är död eller mjukdelarna indragna går det inte att se vilken variant det är. //Henrik Skrivet av: Henrik L Jonsson epost |
|
|
2007-12-18 17:05:47 Tja, Av din e-postadress att bedömma arbetar du på Prosafari? Jag försöker komma i kontakt med någon hos er angående resa till donsol i Mars. Snabbfaktta: 2 personer Avresea Stockholm 15 Mars och hemresa 1 eller 2a april Jag vill dyka valhaj + korall, min sambo har ej dykcert och vill gå en kurs. Kan du hjälpa mig med ett förslag? Daniel, 0730 69 69 00 Skrivet av: Daniel Fröberg epost |
|
2007-08-23 00:36:07 Tack själv! Bara å hojta till om du e uppe nåt igen. Skrivet av: Lisa Mastvik epost |
|
|
2007-03-19 09:54:41 Jag skriver inte vad jag känner just nu - inför att du är Filippino man snart igen! Ha det topp. Om Thomas är med så hälsa. Och så behöver du inte räkna antal valhajar va! Det där är smådetaljer vi inte bryr oss om, inte vill veta :) Skrivet av: Anna-Karin Storm epost |
|
2007-03-17 17:07:24 Lycka till på Tubbataha...!!! Får du tid skall du också prova Panagatan!! (väldigt lite små fisk men däremot stora fiskar...) Skrivet av: Rickard Hansson epost |
|
2007-03-17 08:49:29 Tja! En fraga.... nar du dok elphinestone a sag hammarhajar- vilken arstid var det? Det ska va en speciell arstid nar det e storst chans a se hammarhajar dar men alla sager olika... planerar en trip dit... Tack pa forhand Linda Skrivet av: Linda Eriksson epost |
|
2006-11-26 23:29:26 Hej Nico, klart vi ska ta en glögg snart!!! E i London till onsdag men tors el. fre kanske. Annars får du komma på vår lilla julklubbträff med glögg och pepparkakor den 9 dec i Ystad. Vi kan ju höras Ha det gott Jessica Skrivet av: Jessica Lundgren epost |
|
2006-11-16 23:24:42 Hej Nic Så klart ska du få bilden där valhajen uttrycker sina känslor för dig;-) Vi ska antagligen ha en liten lugn.. julfest snart i klubben, kom då om du har lust. Hörde att du e sugen på Galapagos...jag med, e det som gäller nästa gång, ska försöka locka några i klubben att det är det som gäller. Ha det gott Jessi Skrivet av: Jessica Lundgren epost |
|
2006-11-16 09:19:46 Halloj! Tack för mailet. Vilken årgång är böckerna från? Vad tänkte du ta för dem? Vad jag behöver är dykencyklopedin, the wheel och eRPD. Workbooken kostar ca 250 som ny så den tänkte jag köpa ny för att göra egna anteckningar i. Återkom gärna. Hälsningar, Aysel Skrivet av: Aysel Kulbay epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 [Nästa »]

