JONAS BERGGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 13. Totalt 124 inlägg.
|
2012-05-16 21:49:11 Tjabba! Liten kort sammanfattning om vådan av att gå från fet trimix till en 50''a http://www.dykarna.nu/forum/rebreather-bailout-336919/336988.html In Silensio /w Skrivet av: William Hemberg epost |
|
2012-05-14 13:22:34 Tjena Jonas, Har du någon mail adress, tänkte skicka en pdf med bokstäverna på till dig. /M Skrivet av: Magnus Hammervald epost |
|
2011-07-12 17:56:24 Tjena! vad kör du med för resväska när du packar JJ-CCRen? :) mått osv? sitter och funderar på att skaffa mig en hård väska :) blålådan är så jobbig att släpa runt på samt att det inte rymms allt för mycket i den :) Skrivet av: Jimmie Wingstedt epost |
|
2010-09-26 19:46:57 Du har mail från mig ang. Narvik,fick fel telefon nummer. Skrivet av: Micael Björk epost |
|
2010-09-21 11:08:16 Tack, tack.... Det är alltid lite trist när kurserna drar ut på tiden och SKIT trist när två dagar blåste inne när vi var nere på ÖLand.... Men det är ju sånt som händer.... Att dyka sista dyken i Silvberg är väl inget jag kanske rekomenderar, det är som en liten gryta på dryga 50 i brottet.... med en hög bilar staplade på varandra. Men nu är vi ialla fall klara!!!! Skrivet av: Pia Carlsson epost |
|
2009-10-14 16:51:36 hej! Jag behöver ha inflatorn. //J Skrivet av: Niklas Ekström epost |
|
2009-10-10 18:24:14 Tjena Jonas. Ska upp till Narvik v.44 och tänkte klämma lite på Anders rEvo. JJ-ccr ser ju intressant ut också men man vet inte när den kommer ut. mvh Skrivet av: Kaj Hynynen epost |
|
2009-10-02 12:16:11 Tjena Jonas Var i uppsala och provade en evo+ men den va lite kort.Så det lutar åt en inspo.Har du fått någon leveransdatum på din så man får klämma lite på den? mvh Skrivet av: Kaj Hynynen epost |
|
2009-08-26 20:48:49 vad tror du om en sådan ? http://www.esska-teknik.se/esska_se_s/vaermemanschett-dysvaermeband-maessing-230v.html Skrivet av: Niklas Ekström epost |
|
2009-07-06 12:25:26 Tack för en trevlig dag på Paula! Ang. bilden du visade så verkar hon ha gått under namnet "Tolosa" 1916-27 enl. http://www.miramarshipindex.org.nz/ship/list?search_op=OR&IDNo=5603031 Skrivet av: Mats Nordin epost |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

