Gästbok KENTH LINDQVISTS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 1 av 1.      Totalt 9 inlägg.

2010-08-11 13:48:03
Hallå Kenth

Rotar på i pärmar och lådor... ;)

Dyk snyggt
Fredrik

Skrivet av: Fredrik Lindqvist epost 

2008-11-18 19:48:53
http://www.dykarna.nu/photoAlbum/showPhoto.asp?albumId=17453&photoId=200568
Har man sett på fan.....!!!

Skrivet av: Niklas Adolfsson epost 

2008-11-16 22:16:31
Hejsan på dig och tack för senast, riktigt trevligt att ni kom på föreläsning och fest.

Har du lust att maila mig, tänkte få ihop en liten maillista med de som kan vara intresserade av att fylla gas i klubben.

//Henrik, henrik.o.malm@gmail.com

Skrivet av: Henrik Malm epost 

2008-07-08 21:51:23
http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?id=240984&main_Id=240984&catId=15
Halloj kolla den här tråden och hur den utvecklas!
Niklas

Skrivet av: Niklas Adolfsson epost 

2008-07-07 22:00:52
Roger ingebo

Skrivet av: Niklas Adolfsson epost 

2008-03-31 21:20:16
Länk till dykforumet:
http://uk.groups.yahoo.com/group/dykdax/

Gick andra dyket bra i söndags?

/JK

Skrivet av: Johan Karlsson epost 

2008-02-17 19:57:30
Det låter jättebra! Hur var det på Casper, var sikten bra?
Vi hörs när vädergudarna är med oss :-)

/JK

Skrivet av: Johan Karlsson epost 

2008-02-07 15:59:26
Tjena!
Det har skapats ett forum i Gotlands Dykarklubb där man kan registrera sig och lägga in när man ska dyka, detta för att det ska vara större sannolikhet att man kommer i vattnet när man vill. När någon skriver in ett dykförslag så får alla användare ett mail.
http://uk.groups.yahoo.com/group/dykdax/

/JK

Skrivet av: Johan Karlsson epost 

2006-11-06 21:24:11
Tjenare Kenth!
Hoppas att allt är bra, hur ser det ut med vrakdykning framöver, jag fick lite blodad tand sist vi var ute.

Ha dé bra
/Johan

Skrivet av: Johan Karlsson epost 


1