KENTH LINDQVISTS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 1. Totalt 9 inlägg.
|
2010-08-11 13:48:03 Hallå Kenth Rotar på i pärmar och lådor... ;) Dyk snyggt Fredrik Skrivet av: Fredrik Lindqvist epost |
|
2008-11-18 19:48:53 http://www.dykarna.nu/photoAlbum/showPhoto.asp?albumId=17453&photoId=200568 Har man sett på fan.....!!! Skrivet av: Niklas Adolfsson epost |
|
2008-11-16 22:16:31 Hejsan på dig och tack för senast, riktigt trevligt att ni kom på föreläsning och fest. Har du lust att maila mig, tänkte få ihop en liten maillista med de som kan vara intresserade av att fylla gas i klubben. //Henrik, henrik.o.malm@gmail.com Skrivet av: Henrik Malm epost |
|
2008-07-08 21:51:23 http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?id=240984&main_Id=240984&catId=15 Halloj kolla den här tråden och hur den utvecklas! Niklas Skrivet av: Niklas Adolfsson epost |
|
2008-07-07 22:00:52 Roger ingebo Skrivet av: Niklas Adolfsson epost |
|
2008-03-31 21:20:16 Länk till dykforumet: http://uk.groups.yahoo.com/group/dykdax/ Gick andra dyket bra i söndags? /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2008-02-17 19:57:30 Det låter jättebra! Hur var det på Casper, var sikten bra? Vi hörs när vädergudarna är med oss :-) /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2008-02-07 15:59:26 Tjena! Det har skapats ett forum i Gotlands Dykarklubb där man kan registrera sig och lägga in när man ska dyka, detta för att det ska vara större sannolikhet att man kommer i vattnet när man vill. När någon skriver in ett dykförslag så får alla användare ett mail. http://uk.groups.yahoo.com/group/dykdax/ /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2006-11-06 21:24:11 Tjenare Kenth! Hoppas att allt är bra, hur ser det ut med vrakdykning framöver, jag fick lite blodad tand sist vi var ute. Ha dé bra /Johan Skrivet av: Johan Karlsson epost |
1

