TERES ALLARDS GÄSTBOK skriv inläggsida 2 av 3. Totalt 25 inlägg.
|
2006-08-25 00:17:00 Ja lite "kli-känning" har man allt. Blev dessutom biten igen idag när jag åkte till Johan av en elaking som hade gömt sig i bilen från igår (tror jag iallafall ;) ). Gillar ändringen i presentationen med Ålen ;)... Synd att jag inte hann ta någon bild på den innan den försvann, annars blev det några bra bilder, ska lägga upp dom så snart jag har tid! :) Ha det bäst! /Peter Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
2006-08-14 02:21:07 Hallå! Helgen har varit fantastisk med mycket dykning i bra sikt!!... har börjat min trimix kurs nu :) Själv då? Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
2006-07-13 18:11:48 Absolut, här är allt toppen!... Själv då, blir du väl omhändertagen? ;) Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
2006-07-03 23:38:05 Så du hade en modell dag eller? ;) Ja, vädret var det verkligen inte något fel på den här helgen... Paddlade föresten i lördags också... kort tur, men helt underbar! Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
2006-07-03 07:43:32 Hallå där! Nee, jag har mest njutit i solen bara. Och spelade lite paintball i går :) Själv då, haft en bra helg? Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
2006-06-30 21:42:21 Ja det låter mer lockande än något tråkigt kontorsjobb hur som helst! Skrivet av: Fredrik Astlid epost |
|
2006-06-28 20:09:36 Ja då får du dyka med 2 andra tjejer, vad är det för jobb jag får göra då? Skrivet av: Fredrik Astlid epost |
|
2006-06-28 14:55:09 Skall du dyka något i sommar? Själv åker jag till Malta för dykning nu i Juli. Skrivet av: Fredrik Astlid epost |
|
2006-06-27 14:04:35 Hej! Min släkt på mammas sida heter Allard. Dom bor i Enhörna utanför Södertälje. Du råkar inte vara en avkomma från dom? Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2006-06-22 15:15:18 Det hoppas jag, jag är med när som helst (nästan) :) Skrivet av: Peter Carlsson epost |
[« Föregående] 1 2 3 [Nästa »]

