Gästbok TERES ALLARDS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 2 av 3.      Totalt 25 inlägg.

2006-08-25 00:17:00
Ja lite "kli-känning" har man allt. Blev dessutom biten igen idag när jag åkte till Johan av en elaking som hade gömt sig i bilen från igår (tror jag iallafall ;) ).
Gillar ändringen i presentationen med Ålen ;)... Synd att jag inte hann ta någon bild på den innan den försvann, annars blev det några bra bilder, ska lägga upp dom så snart jag har tid! :)
Ha det bäst!
/Peter

Skrivet av: Peter Carlsson epost 

2006-08-14 02:21:07
Hallå! Helgen har varit fantastisk med mycket dykning i bra sikt!!... har börjat min trimix kurs nu :)
Själv då?

Skrivet av: Peter Carlsson epost 

2006-07-13 18:11:48
Absolut, här är allt toppen!... Själv då, blir du väl omhändertagen? ;)

Skrivet av: Peter Carlsson epost 

2006-07-03 23:38:05
Så du hade en modell dag eller? ;)
Ja, vädret var det verkligen inte något fel på den här helgen... Paddlade föresten i lördags också... kort tur, men helt underbar!

Skrivet av: Peter Carlsson epost 

2006-07-03 07:43:32
Hallå där!
Nee, jag har mest njutit i solen bara. Och spelade lite paintball i går :)
Själv då, haft en bra helg?

Skrivet av: Peter Carlsson epost 

2006-06-30 21:42:21
Ja det låter mer lockande än något tråkigt kontorsjobb hur som helst!

Skrivet av: Fredrik Astlid epost 

2006-06-28 20:09:36
Ja då får du dyka med 2 andra tjejer, vad är det för jobb jag får göra då?

Skrivet av: Fredrik Astlid epost 

2006-06-28 14:55:09
Skall du dyka något i sommar?

Själv åker jag till Malta för dykning nu i Juli.

Skrivet av: Fredrik Astlid epost 

2006-06-27 14:04:35
Hej!

Min släkt på mammas sida heter Allard. Dom bor i Enhörna utanför Södertälje. Du råkar inte vara en avkomma från dom?

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2006-06-22 15:15:18
Det hoppas jag, jag är med när som helst (nästan) :)

Skrivet av: Peter Carlsson epost 


[« Föregående] 1 2 3 [Nästa »]