TERES ALLARDS GÄSTBOK skriv inläggsida 3 av 3. Totalt 25 inlägg.
|
2006-06-22 06:31:41 Hallå där! Tack för en rolig dykdag även om sikten var sådär. Maten och kanelbullarna var det ju inget fel på ialla fall ;) Hör av dig igen när det är dags att dyka. /Peter Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
|
2006-06-09 18:42:45 Perfekt, då är allt precis som det ska! ;) Skrivet av: Kimmo Ilvonen epost |
|
2006-06-07 22:41:42 Ledsen, men "direct message" fungerar sådär på den här sidan, såg inte dit mess fören när jag loggade in nu. Jodå, allt är bara bra. Hur är det själv? Jag såg ditt förtvivlade meddelande på din presentation ;) Har du fixat så att bilden är max 77x100 pixlar och inte större än 15kb?... Om det är gjort brukar det inte vara några problem att lägga in bilder. Ska troligen ut och dyka i helgen, en kompis ska "rosta av sig" inför dyksäsongen, sugen på att hänga med? Ha det bra! Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
2006-06-06 11:49:08 Låter förnuftigt, säg till när det är dags att öva. Skrivet av: Peter Carlsson epost |
|
2006-06-05 12:06:44 Hej Teres, Tack själv. Det var riktigt kul att vara ute och dyka i helgen. Vilket mål är det du ska uppnå då? Säg till när du vill ut och dyka så ska vi nog kunna fixa det. Ha det bra! Skrivet av: Peter Carlsson epost |
[« Föregående] 1 2 3

