Gästbok MARCO ROSSIS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 1 av 3.      Totalt 27 inlägg.

2013-11-12 09:02:58
Tror det är uppe i cirka 20.000 vid det här laget o man räknar 50:- / person när jag summerar det jag känner till - inte alla skriver här utan på andra kanaler också och vissa kanske har skickat mer. - Love it !

Skrivet av: Per Lagerberg epost 

2013-11-11 21:24:54
Bra gjort Marco ! / Per

Skrivet av: Per Lagerberg epost 

2010-12-25 19:22:41
jepp, håller på att göra om hela skiten, blir aldrig nöjd ;) skall ta ett ordentligt ryck!! tack för uppmärksamheten :)
/Anders

Skrivet av: Anders Nyberg epost 

Foto saknas
2010-09-10 09:40:42
Hej Marco! Ere bra ? 4 gången på Malta nu.. mitt andra hem :)


Skrivet av: Olle Lundberg epost 

2010-04-07 13:02:57
Marco! Du är INTE en Italiensk skrytdykare som jag har svårt för!
Bara så du vet! Du är grymt trevlig. Har en fin bild på dig jag tänkte skicka över. Maila mig så jag har din adress.
Kram!

Skrivet av: Martin Quensel epost 

2010-01-23 11:02:28
Han är duktig, har många fina priser/nomineringar i bokhyllan... har även haft bilder i National Geographic!
Han skall ordna en fotoresa till Maldiverna i höst med Per Lagerberg. kommer kosta Grande dollars...
/Anders

Skrivet av: Anders Nyberg epost 

Foto saknas
2010-01-17 22:37:11
HEj marco

mitt företag är /var nära en total konkurs och ingen har fått lön för november äännu hehe så mitt ligger nere... jag kämpar på .. hoppas vi ses i böljan ngn gång

Olle Lundberg numera !
ps zd

Skrivet av: Olle Lundberg epost 

2010-01-03 22:10:50
fan vad det funkar bra med "internetdelning" i IPhonen... använder telefonen som modem!
har kommit fram till Annikas nya lya och hittat en parkeringsplats, jippi...

Tack för maten/Anders

Skrivet av: Anders Nyberg epost 

2009-03-02 20:43:50
Paesan,ville bara informera om att jag drar till varmare breddgrader på torsdag och skall dyka i en hel vecka,närmare bestämt El Gouna Egypten.Jag hoppas att ni klarar er i kylan.Vi hörs och ses.
Saar vii.Piis
/The Welder

Skrivet av: Eric Linders epost 

2009-02-03 14:00:43
Hej Marco!
Jag och min kompis åker ev. ut dyker på sön. Sugen?
MVH: Andreas
PS. Vi sågs vid trassel på Rindö

Skrivet av: Andreas Künne epost 


1 2 3 [Nästa »]