MARCO ROSSIS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 3. Totalt 27 inlägg.
|
2013-11-12 09:02:58 Tror det är uppe i cirka 20.000 vid det här laget o man räknar 50:- / person när jag summerar det jag känner till - inte alla skriver här utan på andra kanaler också och vissa kanske har skickat mer. - Love it ! Skrivet av: Per Lagerberg epost |
|
2013-11-11 21:24:54 Bra gjort Marco ! / Per Skrivet av: Per Lagerberg epost |
|
2010-12-25 19:22:41 jepp, håller på att göra om hela skiten, blir aldrig nöjd ;) skall ta ett ordentligt ryck!! tack för uppmärksamheten :) /Anders Skrivet av: Anders Nyberg epost |
|
|
2010-09-10 09:40:42 Hej Marco! Ere bra ? 4 gången på Malta nu.. mitt andra hem :) Skrivet av: Olle Lundberg epost |
|
2010-04-07 13:02:57 Marco! Du är INTE en Italiensk skrytdykare som jag har svårt för! Bara så du vet! Du är grymt trevlig. Har en fin bild på dig jag tänkte skicka över. Maila mig så jag har din adress. Kram! Skrivet av: Martin Quensel epost |
|
2010-01-23 11:02:28 Han är duktig, har många fina priser/nomineringar i bokhyllan... har även haft bilder i National Geographic! Han skall ordna en fotoresa till Maldiverna i höst med Per Lagerberg. kommer kosta Grande dollars... /Anders Skrivet av: Anders Nyberg epost |
|
|
2010-01-17 22:37:11 HEj marco mitt företag är /var nära en total konkurs och ingen har fått lön för november äännu hehe så mitt ligger nere... jag kämpar på .. hoppas vi ses i böljan ngn gång Olle Lundberg numera ! ps zd Skrivet av: Olle Lundberg epost |
|
2010-01-03 22:10:50 fan vad det funkar bra med "internetdelning" i IPhonen... använder telefonen som modem! har kommit fram till Annikas nya lya och hittat en parkeringsplats, jippi... Tack för maten/Anders Skrivet av: Anders Nyberg epost |
|
2009-03-02 20:43:50 Paesan,ville bara informera om att jag drar till varmare breddgrader på torsdag och skall dyka i en hel vecka,närmare bestämt El Gouna Egypten.Jag hoppas att ni klarar er i kylan.Vi hörs och ses. Saar vii.Piis /The Welder Skrivet av: Eric Linders epost |
|
2009-02-03 14:00:43 Hej Marco! Jag och min kompis åker ev. ut dyker på sön. Sugen? MVH: Andreas PS. Vi sågs vid trassel på Rindö Skrivet av: Andreas Künne epost |
1 2 3 [Nästa »]

