Gästbok THOMAS CHRISTIANSSONS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 1 av 2.      Totalt 17 inlägg.

2016-01-11 22:15:23
Haha! Så du kommer ihåg lösenordet till inloggningen i allafall!

Skrivet av: Emil Almesjö epost 

2016-01-04 21:52:41
Kan jag kalla dig Dyktompa?

Skrivet av: Emil Almesjö epost 

2009-08-22 23:16:57
be bror din att ringa mig

Skrivet av: Jonas Erikson epost 

2009-06-15 21:30:54
Logga lite nu, jag har länkat dig i mina loggar..

Skrivet av: Fredrik Christiansson epost 

2009-06-15 21:30:08
OMPA

Skrivet av: Fredrik Christiansson epost 

2009-05-31 16:54:22
jaha på så vis :) känner inte igen namnet faktist,
trots att sundsvall är en liten håla..
jag har mellanlandat i trondheim för att jobba lite i sommar, fått jobb på en restaurang som bartender/servitör. siktar väl på att sticka ut å dyka nånstans igen till hösten..
skojj med polishögskolan! jag hade oxå liknande funderingar ett tag

Skrivet av: Erik Söderlund epost 

2009-05-25 11:29:56
jajemen :) har kört en säsong ute på similan island i thailand denna säsong. är tibaka i sverige nu igen! kom tibax den 20onde maj. vad gör du nu för tiden då?

Skrivet av: Erik Söderlund epost 

2009-05-24 22:14:21
jajemen! tjenare thomas :) hur står de till?

Skrivet av: Erik Söderlund epost 

2009-04-26 18:00:42
Vet inte alltså. Måste få ett filter till kompressorn, borde komma måndag eller tisdag, så det beror på när filtret kommer. Men det ska nog funka.

Skrivet av: Jonas Erikson epost 

2009-04-26 10:18:08
Ja, helt sjukt bra. Ska vi sticka ut med Emils båt nästa helg?

Skrivet av: Jonas Erikson epost 


1 2 [Nästa »]