THOMAS CHRISTIANSSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 2. Totalt 17 inlägg.
|
2016-01-11 22:15:23 Haha! Så du kommer ihåg lösenordet till inloggningen i allafall! Skrivet av: Emil Almesjö epost |
|
2016-01-04 21:52:41 Kan jag kalla dig Dyktompa? Skrivet av: Emil Almesjö epost |
|
2009-08-22 23:16:57 be bror din att ringa mig Skrivet av: Jonas Erikson epost |
|
2009-06-15 21:30:54 Logga lite nu, jag har länkat dig i mina loggar.. Skrivet av: Fredrik Christiansson epost |
|
2009-06-15 21:30:08 OMPA Skrivet av: Fredrik Christiansson epost |
|
2009-05-31 16:54:22 jaha på så vis :) känner inte igen namnet faktist, trots att sundsvall är en liten håla.. jag har mellanlandat i trondheim för att jobba lite i sommar, fått jobb på en restaurang som bartender/servitör. siktar väl på att sticka ut å dyka nånstans igen till hösten.. skojj med polishögskolan! jag hade oxå liknande funderingar ett tag Skrivet av: Erik Söderlund epost |
|
2009-05-25 11:29:56 jajemen :) har kört en säsong ute på similan island i thailand denna säsong. är tibaka i sverige nu igen! kom tibax den 20onde maj. vad gör du nu för tiden då? Skrivet av: Erik Söderlund epost |
|
2009-05-24 22:14:21 jajemen! tjenare thomas :) hur står de till? Skrivet av: Erik Söderlund epost |
|
2009-04-26 18:00:42 Vet inte alltså. Måste få ett filter till kompressorn, borde komma måndag eller tisdag, så det beror på när filtret kommer. Men det ska nog funka. Skrivet av: Jonas Erikson epost |
|
2009-04-26 10:18:08 Ja, helt sjukt bra. Ska vi sticka ut med Emils båt nästa helg? Skrivet av: Jonas Erikson epost |
1 2 [Nästa »]

