RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 10 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2006-04-14 21:56:24 Jag ska se om jag hinner nu i veckan. kan ju skriva en liten text om mässan och de föredrag som jag var på/ på engelska på några tusen tecken. Skall jag i så fall posta det som ett inlägg eller har ni några tankar på en speciell sektion för artiklar? Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
|
2006-04-14 15:27:40 Har gjort några inlägg, hur menar du, skulle ni ha behov av skribenter? Kanske göra lite längre texter ibland, har ni funderat på det så vore det ju rätt kul att skriva något ibland. Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
|
2006-04-14 05:07:42 Tackar och bugar för hälsningen i min gästbok Jag läser lika ofta som gärna herr Lundgrens inlägg i forumet och jag måste säga att det självklart värmer när man får medhåll av medlemmar med hjärna. Visserligen vet dom flesta hur det ligger till och visserligen finns det dom som aldrig kommer att fatta men en del saker måste man ändå mala om och om igen för att inte dumheten ska ta över. Tack för tipset om Ocean Discovery. Jag är nu registrerad medlem så nu gäller bara att hitta tid till att läsa och skriva. m.v.h. ...............anders................ Skrivet av: Anders Jälmsjö epost |
|
2006-04-06 15:56:20 Tack för trevligt sällskap i London. Ha det bra tills vi ses igen! Det var kul att lära känna dig /Fredrik Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
|
2006-04-04 15:30:01 Hej Richard! Tack for det du skrev i traden om prisvard dykning i Hurghada. Jag maste saga att herr Astlid har en del att lara angaende hur det funkar i dyksvangen. Men han kommer antagligen aldrig att gora det. Det ar en sak att jaga billig dykning och en annan om nagot hander och det visar sig att man varken ar forsakrad eller har tillgang till search and rescue eller tryckkamare. Herr Astlid har alltid varit nagot av ett "Wild Card" pa dykarna.nu och kanske behovs han pa nagot konstigt vis sa att hans virriga asikter kan bemotas av folk som vet vad dom prtatar om... Som du till exempel... Pa det viset kan andra som funderrrar i samma banor fa svar pa tal utan att behova stalla fragan... Inte vet jag men det kan vara sa. I vart fall... Tack for inlagget... Jag befinner mig for tilfallet pa "visa run" darav ingas prickar och ringar over vara svenska bokstaver. .............anders............. Skrivet av: Anders Jälmsjö epost |
|
2006-03-30 14:42:39 Hej Richard! Det verkar som du har rätt bra koll på Halcyon-lamporna så jag tänkte fråga här ist. för på forumet (sist jag klagade där surnade herr johansson till *ler*). Kom just hem från filippinerna och lampan vägrar tända. Det surrar till i lampan för ett ögonblick men den ger inget ljus överhuvudtaget. Bytte lampa för en 1,5 månad sen på OT och kabeln för ett år sen. Börjar surna till nu, har både en pro 3a & en pro 6a och båda har krånglat mer än någon annan del i utrustningen. Har du någon aning om vad som kan vara fel? Tack på förhand//Fredrik Skrivet av: Fredrik Malmqvist epost |
|
2006-03-28 21:11:54 Jag flyger lördag morgon, ganska tidigt! Mailet gällde din krönika. Skriver mer i ett mail! Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
|
2006-03-28 14:09:35 Hej Richard jag har skickat mail till dig om LIDS! mhv Fredrik Isakson Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
|
2006-03-14 16:51:24 Hallå! I''ve been asked to send a huge hello to the infamous Swedish Brothers from the whole south FL gang :-) Dive/travel safe and good luck at LIDS! kram, d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
|
2006-03-12 01:02:12 Tjena Richard Såg precis skitfilmen Britannic. Var ganska dåligt gjord. Men i slutet av filmen visas lite fakta om den. Samt bilde från britannic. Är det du som har filma detta? Som jag har frågat innan. Kan man få köpa filmen då ni var där 1997? Har din bror kommit hem? Mvh Jonas Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

