RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 11 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2006-02-27 13:31:58 Hej Richard! Vi snackade på ferie 06 om att du ev kunde tänka dig hålla föredrag för vår dykklubb i samband med att du skulle hålla en kurs i helsingborgsområdet. Är det fortfarande aktuellt och isf när kan det tänkas bli av. Med vänliga hälsningar Johan Skrivet av: Johan Svedström epost |
|
2006-02-09 22:16:34 Där ser man! Här är det ju härliga -2 grader och snö. Skulle inte kunna tänka mig att byta bort det för något i världen. ;-) När kommer du hem? Skrivet av: Charlotta Carlén epost |
|
2006-02-03 22:05:39 Hej Servade min kaffemaskin på Otech, måste erkänna att jag tittade mer på den film som rullade bakom mig. MYCKET bra filmat :-) MVH Jocke Skrivet av: Joakim Atterstam epost |
|
2006-02-02 01:32:46 Ah, you''re southernese is looking good! Hope the preeesentation went well i Copenhagen (looks like it did from your guestbook, no surprise :-P ). Exploration was postponed last weekend due to several guys being sick, hopefully trying again late next week. Discussions are officially rolling with J on the plans, btw - yay! Y''all take care now, ya hear? ;-) hugs, d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
|
2006-02-02 00:46:50 Hej Richard Mycket trevligt föredrag i KPH i söndags, vilket drömjobb du har! Har du dykt ngt på Jan Heweliuz? Växt upp i Ystad så kände några på båten, undrar väl mest om den har blivit väldigt plundrad eller om folk har visat mycket respekt alt att båten varit bevakad. Lycka till med de sökta vraken;-) Jess Skrivet av: Jessica Lundgren epost |
|
2006-01-30 15:42:10 Hej! Kan bara instämma med nedastående. Mycket trevligt att träffas, har förresten mailat dig ang föredrag. Keep up the good work. Johan Skrivet av: Johan Svedström epost |
|
2006-01-30 12:46:54 Tjena Richard! Tack för ett bra föredrag och grym film i helgen. Nu är det bara att vänta på lite varmare vatten för att sen bege sig ut och leta efter svärdet;-)... Ha det bra! /Fredrik Skrivet av: Fredrik Cervin epost |
|
2006-01-29 20:30:39 Halloj Richard Tack för ett MYCKEt intressant föredrag i Lördags kväll. Kul att snacka lite med dig också. Vet du när Ingemar hade tänkt börja köra Otto? Jag och kompisarna är väldigt intreserade av Nelly, emmy osv osv. Du kan maila mig på jonte@rbforum.net //Jonte Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
|
2006-01-29 18:48:56 Hallå Richard! Gick min NAUI Tech hos Johan Berggren och det är snart dags för Trimix 1. Har redan en 7l alu.decopava men behöver ytterligare en decoflaska inför kursen. Ska jag satsa på en 40:a eller köpa en 7:a till? Uppskattar din åsikt i frågan. Mvh /Svetlan Skrivet av: Svetlan Råket epost |
|
2006-01-26 23:33:45 Tjena Richard Dr Jan Risberg har jag för mig. Men han har jag redan rekomenderat till dig;) /Jonas Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

