Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 12 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2006-01-24 19:52:58
Hejsan Richard,

Vet inte om du sett mitt inlägg ang Helium på forumet ( http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?id=176483&main_Id=176483&catId=0 ), min fråga till dig är följande: har du hört talas om att reggar fryst när man dykt med mycket Helium i gasen? något som du kan bekräfta/dementera?

G.M.Y.

/Z

Skrivet av: Andreas Sannerman epost 

2006-01-23 23:35:00
Messages from cave country: Derek said he will do his best to prep G''ville for your next big arrival and he is planning to visit Sweden in August - when you see him next, ask what''s up with the midget and the cell phone; Anita sends her best; Jarrod said he agrees that May is a better time to move than February (he said you guys used to only invite him in the winter and wondered if you were trying to keep him from coming back...until he came over to dive with you guys in the summer - then he felt loved again <g>).

Hope to get your input on those plans sometime soon!
Take care, d

Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

2006-01-11 11:35:25
Hej!
Fick höra att du skall hålla föredrag på Ferie 06 i köpenhamn, tech update.
Vad kommer du prata om och när? På lördagen månne?
Svara gärna i tråd på forumet.

Mvh
Johan

Skrivet av: Johan Svedström epost 

2006-01-10 21:17:58
Tja

Om jag behöver "OK" parkamrat på nästa filmjobb kanske Du kan hänga med ;-)

Du går före Asp jag lovar :-)) (han läser ju gästböckerna här så jag lär väl få höra det rätt snart)

Hade och vi syns väl snart kanske

//Rich 2

Skrivet av: Richard Åhnberg epost 

2006-01-08 20:30:35
Dudemaster Gideon seems to be very happy...he mentioned "kompis" is the swedish equivalent of "dude" in his SMS...not sure how to say "sweet" :-)

Heading to FL the week after next to dive with Anthony, Derek and some teammates before the move. J said he''ll be in town teaching fundies, and Fredrik T. should still be there too! Want me to say hello to the gang for you (and Anita if I see her)?

Hope all is well as always. Best, d

Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

2006-01-08 04:57:50
Mr. Liew skickade ett meddelande till mig, på dig: "KOMPIS!"
:-) sköt om dig

Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

2006-01-05 12:48:49
Hej killen!

Med mig är det bra. Börjar komma igång med träningen nu efter jul-uppehållet.. om man nu kan kalla det så, dök både på jul och nyår ;)

Oj, du har fullt upp med andra ord. Resa, upptäcka och utvecklas som person...OCH få betalt för det. :) Säg till om du behöver en personlig assistent som måååste åka med överallt ;)

Som det ser ut just nu kommer jag få lite pengar efter en rättegång och jag är inne på spåret att använda dom till att utbilda mig till massör. Då skulle man kunna jobba var som.
Men jag åker nog ner 2-3 veckor i månadsskiftet maj/juni, www.tripledepth.com är en tävling som går då och jag skulle ge allt för att få se den :)
Kolla om du har möjlighet att åka då. Lotta kanske behöver en till UV fotograf..

Jag hoppas du har det bra.
Kramar

Lulu


Skrivet av: Lulu Larsson epost 

2005-12-31 13:01:45
Gott nytt år!
/Manne
/Vrak och Äventyr


Skrivet av: Manuel Dahlberg epost 

2005-12-31 05:19:00
Önskar dig, dina barn, och din familje ett gott nytt år!

Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

2005-12-30 13:18:09
Tack för det! Kul att du hittade in där och tittade... Kanske det är läge att komma ner hit någon gång och dyka med lite delfiner. Hör av dig i så fall!

Skrivet av: Niklas Funk epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]