RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 14 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2005-12-17 21:25:06 Hej Richard ropade in nya läckra evolve här om dagen, så nu ska väl avvägningen inte vara något problem längre=) nu äntligen verkar det bli av med våran cave kurs, Tor väntar på att JJ ska skicka sitt godkännande. jag tackar ödmjukast för kursen, synd bara att vi blev inblåsta. GOD JUL och Gott nytt År.. mvh Christian Skrivet av: Christian Sellstone epost |
|
2005-12-17 09:10:33 Hej Richard. Tack för Ditt svar. Förlåt att jag svarar först nu, men jag var ej hemma. Ser fram emot för att köpa DVD om dykning på "GROM". Har Du möjlighet att informera mig när den kommer ut och var kan jag köpa den, så är jag tacksam. Jag också önskar Dig en riktig God Jul och Gott Nytt År samt allt bästa under hela 2006! Ha det gott Richard och sköt om Dig! Bästa hälsningar, Andrej Hoffmann. Skrivet av: Andrej Hoffmann epost |
|
2005-12-16 08:06:41 Richard... Det låter bra... kolla vad som finns eller vad du kan göra. Det vore kul att träffas någon gång och snacka lite film. Markus Skrivet av: Markus Nord epost |
|
2005-12-15 21:37:20 Tack för tippset. Jag har mailat Tor ang kameran. Hadet!! Skrivet av: Simon Bengtsson epost |
|
2005-12-15 14:21:47 Hej Richard... lite alvarligt.... har du lampor som du vill/kan bli av med. jag är i behov av ny belysning. du kan väll kolla om det är några som ligger och skräpar? /Markus Skrivet av: Markus Nord epost |
|
|
2005-12-12 02:58:05 tack! det ska jag. =) gör jag bra ifrån mig kanske det blir lag vm i höst sen. hur visste du att det var sm i vår förresten? jag trodde du endast körde tuber ;) kram hanna Skrivet av: Hanna Larsson epost |
|
2005-12-11 18:38:58 Jäkligt fina bilder på Grom! Får mig att vilja börja med teknisk dykning direkt! Skrivet av: Jakob Selbing epost |
|
2005-12-10 13:30:07 Richard, valdigt fina bilder pa Grom. Tackar......... Mvh Kim. Mvh Kim. Skrivet av: Kim Davidsson epost |
|
2005-12-10 11:01:48 Hej Richard. Tack för bilder från ORP. "GROM". Speciell för bild med polska örnen. Den berörde mig verkligen! Tack vore Dina bilder kunde jag "besöka" GROM! Finns det någon film till salu från Er dykning på "GROM" ? Personligen är jag väldig sentimental och rörd när det gäller ORP "GROM", ty jag kommer ifrån Polen. Tack än en gång. Ha det gott Richard och dyk säker! Bästa hälsningar, Andrej Hoffmann. Skrivet av: Andrej Hoffmann epost |
|
2005-12-07 01:16:04 Not sure if you''ve already seen this forum, but... http://www.direxplorers.com feels like a GUE conference reunion ;-) kram, d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

