RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 15 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2005-12-02 12:01:07 Hej Richard Finns det någon möjlighet att få köpa en kopiapå filmen som ni visade på Oceanic Tech. Som Skåning så är det lite långt att åka till Stockholm för att se en film. Jag är mest intresserad Av Gvs, då vi var där i juli månad. Härligt vrak. Mvh Jonas Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
|
2005-12-01 07:26:48 Hej. Ryktena säger att du ligger på en del filmmaterial från dyk i höstas. Skulle vara kul att få se detta när ni sammanställt allt. När du nu kommer hem till svala och sköna Svedala och slipper den hemska värmen där du är nu. Skrivet av: Jan Rönnlund epost |
|
|
2005-11-27 12:29:10 Hej! Tiden är ett ständigt gissel! Men dyka ska man hinna med... annars går man under (?). Något "uppdyk" för GUE F cert har inte hunnits med, fantastiskt svårt att få ihop alla scheman, speciellt som nästan varenda helg är fullspäckad med balett-skutt för Kristoffers del. Undrar när det blir av! Vi har tränat och tränat och tränat alla moment från kursen och nu har vi kommit till en punkt där vi behöver någon som kan ge oss en puff i rätt riktning, för att utvecklas ännu mera. Kristoffer har pikats och mobbats enormt av andra dykare... Kristoffer har fortfarande endast OW cert, men en fet loggbok och extremkoll på valve-drills.... folk tror inte sina ögon! Tack åter igen för en underbar kurs, det var ju nästan ett halvt år sedan, tiden går fort när man har roligt. Skrivet av: Sara Arfvidson epost |
|
2005-11-25 00:40:56 Hej, hej! Gideon said u guys might meet up this week - if u do, please give him my best (or "Dude! Sweet!") Thumb is feeling better, just need 2 stay away from the kitchen for a while <g> Yes, cooking is dangerous when I am involved. Ask Per, Lotta and Tor ;-) Hope ur staying warm (we had snow last night in NC!), enjoying the diving, and have a little time for fun (know ur working/training very hard). Stor kram, d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
|
2005-11-21 15:31:23 Allt bra med jake.Han tar efter pappa upp i dagen.Inte överdrivet att göra,fotobranchen går hela tiden i vågor.Men jobbar på med detta.Har just kommit hem i från gotland där jag kört Grand National på hoj.Intressant å jävligt jobbigt.Annars är det bra med familj.tittar lite på vidare planer,boende å så.Vi får se USA verkar lite lockande.Men som sakt vi får se.Måste ju ha nått att göra där också. moss uman Skrivet av: Ulf Eriksson epost |
|
|
2005-11-19 16:03:31 Göday mate.. vart i Australien är du.. MVH Frasse i Perth Skrivet av: Francisco Ramos epost |
|
2005-11-18 20:12:20 Hallå, undrar kort och gott vad som händer med ocean-discovery sidan. Är det bara på min dator den inte fungerar? Simma lugnt /niclas Skrivet av: Niclas Eliasson epost |
|
2005-11-17 09:08:41 Hej allt väl med Rich?? uman Skrivet av: Ulf Eriksson epost |
|
2005-11-13 18:53:10 FYI - you have officially introduced the term "Swenglish" to the GUE crowd. Everyone was using it last night at dinner...and talking about how awesome your presentation was. I think you may have convinced some of these guys to come visit the Baltic next year. Very cool! Good luck with the classes & the kangaroo ;-) kram, d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
|
2005-11-07 21:31:13 Hej hoppas allt är bra med dig!! jo jag har en fråga, hur lång ska/måste dräkt-slangen vara när man har cave-mount? jag undrar med anledning av Björn,Mats och min Cave2 kurs som vi planerar att gå i mars. ( hörde av Hogge att han dök med dräktgas och 30/30 som bakgas på sin kurs) Skrivet av: Thomas Häggqvist epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

