Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 16 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2005-10-18 19:40:33
Hej

Vad skiljer en Halcyon Defender spool från en valig spole i rent handhavande? Är det verkligen så stor skillnad på den och andra?

/Martin



Skrivet av: Martin Nordin epost 

Foto saknas
2005-10-13 07:07:05
Jag och Kristoffer verkar vara bra på att gå om varandra;-). Jag lämnar över min talan helt till Kristoffer, så får han ringa OT. Så blir allt nog bra.

Skrivet av: Sara Arfvidson epost 

2005-10-12 22:18:51
Hejsan Richard, jag hoppas allt är bra med dig!

Jag undrar lite över den här lördagen, anledningen till att jag undrar är för att jag försöker komma underfund med vilken tid vi skall träffas, det är så att jag i sista minuten har blivit tvingad att göra en föreställning på fredag kväll, vilket betyder att jag inte kan åka upp förrän på lördagmorgonen, detta kom väldigt sent så jag kan bara ursäkta för röran. :-(

Svårt att tima in allt med jobb och så på olika platser...

Mvh: Kristoffer

Skrivet av: Kristoffer Arfvidson epost 

2005-10-12 21:57:36
storm is leaving, I survived :-)

wakulla cocktail = 8 ibuprofren and gatorade ;-)

btw, your english is wonderful, so I don''t want to hear about it. You can laugh at my spoken swedish soon enough - i''ve been told I have a southern-english accent when I speak swedish. great...

Nice to hear from u. have a great week teaching! hugs, d

Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

Foto saknas
2005-10-12 08:18:08
Hej!
Jag vet inte om Kristoffer har hunnit maila dig eller så, men bäst att jag frågar.

Hur ser dagen ut på lördag, då vi ska visa upp vad vi lärt oss under sommaren? Är det ett pooldyk, heldag, var, när, hur? Upplagt på vilket sätt. Skulle vara bra att kunna mentalt förbereda sig lite.

Jag hoppas att den här lördagen blir mycket bättre än den fruktansvärda, tunga och jobbiga lördagen då vi sågs senast, men det var fantastiskt roligt då trots allt och jag hoppas att jag kan känna mig glad nu också.

Ha en trevlig vecka!

Skrivet av: Sara Arfvidson epost 

2005-10-12 01:47:13
You''re welcome :-) Awesome to see you posting these questions for discussion - very beneficial for everyone.

See you in a few weeks at the conference, hope all is well!

hugs, d

Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

2005-10-11 23:11:31
< Uppföljning av mina frågor gällande Dykläkare >

Bra jobbat Richard (och även Dawn)!

Mvh
Anders


Skrivet av: Anders Ståhl epost 

2005-10-09 23:59:42
Hej Richard

Vill du veta mer ingåend på dina frågor föreslår jag att du kontaktar Dr Jan Risberg i Norge. Troligen den mest kompetenta dyklägaren i norra europa.
Du hittar honom på www.nui.no.

Mvh

Jonas Henriksson

Skrivet av: Jonas Henriksson epost 

Foto saknas
2005-10-09 21:02:20
Mina komplimanger till dig för relevant inlägg/tråd om "dykläkare". Kvacksalveriet och högmodet bemöts bättre och elegantare med intellekt än invektiv.

Skrivet av: Andreas Fries epost 

2005-10-01 21:02:27
Nu kom jag på det, Erik Nordewall heter ju vraket...att det ska vara så svårt att komma på =)

Tack för en skitrolig kurs!

// Anders


Skrivet av: Anders Thulin epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]