Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 18 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2005-09-13 16:00:33
och du förresten, jag vinkade till dig en gång när du var påväg till garaget, du vinkade tillbaka :-) hahaha

Skrivet av: Louise Lewinschal epost 

2005-09-13 15:58:54
Tja! Ringde dig men du svarade aldrig..



Skrivet av: Louise Lewinschal epost 

2005-09-10 10:58:03
Hej Richard, vi undrar om du fick vårat mail...

Skulle behöva lite hjälp med våran GUE F kurs (en liten puff i rätt riktning bara)...

Sara och Kristoffer

Skrivet av: Kristoffer Arfvidson epost 

2005-09-07 10:50:24
Tack för en fantastisk vecka.

Skrivet av: Stefan Hogeborn epost 

2005-09-07 09:15:48
En till funderare:

Sid 26-27, argon. Står att det leder värme 66% effektivare, vad menas? Låter som att det leder värmen bort 66% snabbare? Står också att det ökar isolationsförmåga med upp till 40%. Jag läste en artikel av Örnhagen, han sa att det inte märktes skillnad. Är det ny forskning som visat detta?

Jag e lite frågvis, men, men...=)

Mvh Anders


Skrivet av: Anders Thulin epost 

2005-09-06 20:50:40
Tackar allt väl, hur är det själv? Skicka adress så kanske tomten sätter nåt på posten... :-)

Skrivet av: Sten Stockmann epost 

2005-09-06 20:45:54
Du får en påse folköl om du kör skiten ur Richard Åhnberg och Lelle Brusell under deras TECH 1:a nästa vecka. Janne Rönnlund kan (bör) du vara snäll mot för han är starkare än både du och jag.

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2005-09-06 08:05:47
No problemo! Jag knäckte frågan, var lite luddig bara, trodde jag fick ata, men fick ju meter i djup, som jag skulle =)
Om du inte vet vad jag pratar om är det formlerna på sid 17 i tech1 boken... jag skickade ett DM till dig, men kom på det själv innan du hann svara =P

Mvh Anders


Skrivet av: Anders Thulin epost 

2005-09-05 09:23:29
Fortfarande rätt seg men sitter redan och funderar på nästa projekt. :-)

Skrivet av: Charlotta Carlén epost 

2005-08-26 05:37:01
Hej!

Tack för ditt brev! A journalist friend of Hans Ornhägen is coming here next week to meet with Duke Hyperbaric researchers for an article she is writing...she is staying with me so I can practice swedish then (I feel sorry for her!) ;-)

Wish I were in Narvik with the gang, but I''ll see you all soon enough! Have fun :-)

kram!


Skrivet av: Dawn Kernagis epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]