RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 18 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2005-09-13 16:00:33 och du förresten, jag vinkade till dig en gång när du var påväg till garaget, du vinkade tillbaka :-) hahaha Skrivet av: Louise Lewinschal epost |
|
2005-09-13 15:58:54 Tja! Ringde dig men du svarade aldrig.. Skrivet av: Louise Lewinschal epost |
|
2005-09-10 10:58:03 Hej Richard, vi undrar om du fick vårat mail... Skulle behöva lite hjälp med våran GUE F kurs (en liten puff i rätt riktning bara)... Sara och Kristoffer Skrivet av: Kristoffer Arfvidson epost |
|
2005-09-07 10:50:24 Tack för en fantastisk vecka. Skrivet av: Stefan Hogeborn epost |
|
2005-09-07 09:15:48 En till funderare: Sid 26-27, argon. Står att det leder värme 66% effektivare, vad menas? Låter som att det leder värmen bort 66% snabbare? Står också att det ökar isolationsförmåga med upp till 40%. Jag läste en artikel av Örnhagen, han sa att det inte märktes skillnad. Är det ny forskning som visat detta? Jag e lite frågvis, men, men...=) Mvh Anders Skrivet av: Anders Thulin epost |
|
2005-09-06 20:50:40 Tackar allt väl, hur är det själv? Skicka adress så kanske tomten sätter nåt på posten... :-) Skrivet av: Sten Stockmann epost |
|
2005-09-06 20:45:54 Du får en påse folköl om du kör skiten ur Richard Åhnberg och Lelle Brusell under deras TECH 1:a nästa vecka. Janne Rönnlund kan (bör) du vara snäll mot för han är starkare än både du och jag. Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2005-09-06 08:05:47 No problemo! Jag knäckte frågan, var lite luddig bara, trodde jag fick ata, men fick ju meter i djup, som jag skulle =) Om du inte vet vad jag pratar om är det formlerna på sid 17 i tech1 boken... jag skickade ett DM till dig, men kom på det själv innan du hann svara =P Mvh Anders Skrivet av: Anders Thulin epost |
|
2005-09-05 09:23:29 Fortfarande rätt seg men sitter redan och funderar på nästa projekt. :-) Skrivet av: Charlotta Carlén epost |
|
2005-08-26 05:37:01 Hej! Tack för ditt brev! A journalist friend of Hans Ornhägen is coming here next week to meet with Duke Hyperbaric researchers for an article she is writing...she is staying with me so I can practice swedish then (I feel sorry for her!) ;-) Wish I were in Narvik with the gang, but I''ll see you all soon enough! Have fun :-) kram! Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

