Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 19 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2005-08-22 20:38:02
Hej Rich!

Hur maar du? Hoppas livet är bra!

Lycka till i Narvik, och sköt om Jarrod och David (not sure if this is correct - good luck in narvik and take care of jarrod and david...I''m slowly learning!) ;-)

kram,
D


Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

2005-08-06 13:16:01
Tja! Jag har varit i Västervik i över en månad, kom hem idag, såg dig under visfestivalen med ett gäng grabbar ;-) Hoppas kvällen slutade bra ;-)


Skrivet av: Louise Lewinschal epost 

2005-07-18 13:31:08
Hallå! Läget?

Är det du som kör tech1:an den 26/9? Jag har bokat mig på den. Iof kanske det inte finns nån annan som får köra tech1 =)

Mvh Anders


Skrivet av: Anders Thulin epost 

2005-07-11 13:10:09
Tja!
Ring mig.
/Stefan

Skrivet av: Stefan Hogeborn epost 

2005-04-03 21:57:57
Vad menar du med "Klättring e ju some what kul att färdriva tiden med under en kortare tidsperiod:-)" Ska du ha spö..... eller ??!!

;-)

Skrivet av: Louise Lewinschal epost 

2005-04-01 08:55:19
Hej Richard

Det går jätte bra med klättringen, klättrar på som vanligt om inte mer, reser mycket, det är roligt och man slipper allt det jobbiga som innefattar när man dyker, längtar inte tillbaks.. tänker på det ibland bara. Har precis kommit hem från Kjugekull (Bromölla) där jag har bouldrat med ett gäng.

Allt annat är också super, trevliga arbetskamrater och vänner!

Hör av dig om du kommer till Stockholm 0702-901 401 erller maila: louise.lewinschal@bredband.net

Kram

Skrivet av: Louise Lewinschal epost 

2005-03-24 16:21:24
Hej Richard
Jag såg din annons på Torget.
Säljer du ditt uw hus utan kamera?
Mvh

Jonas

Skrivet av: Jonas Henriksson epost 

Foto saknas
2005-03-24 12:15:28
Hej Richard!
Skickade en mail till dig via dykarna men det verkar som att det varit en del problem för mailen att komma fram. Jag har en del frågor angående OW-utbildningarna inom GUE.

Hur når jag dig på enklaste sätt?

Glad påsk!

/Christer

Skrivet av: Christer Larsson epost 

2005-03-17 21:45:31
Tack för din input. Uppskattas!

Med vänliga hälsningar
/Svetlan

Skrivet av: Svetlan Råket epost 

2005-03-16 22:12:41
Hej Richard! Du undrade när jag var i stan nästa gång. Det blir nog tidigast till sommaren är jag rädd... Mina föräldrar bor fortfarande i Västervik, men eftersom vi har småbarn brukar de i första hand hälsa på oss här på Västkusten. Men, det hade varit kul med ett snack någon gång. Jag tror att din bror Ingemar bör ha koll på vad jag är för en figur - vi gick i skolan samtidigt.

Skrivet av: Staffan von Arbin epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]