RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 2 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2008-12-05 16:13:41 Hej Richard! Jag fick rolig lyckönskningskortet från Susan och Nevo... jag har för mig att Susan skicka dig kortet också. Enjoy :-) Sköt om dig och kram! d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
|
2008-11-13 16:20:31 Tack för svaret Richard. Fast rent hypoteiskt, hur gör jag som har ett cert där det inte framgår? Mvh Chris Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-11-11 21:02:16 På något sätt ska man väl bevisa att man uppfyllt kraven vad dom nu var. 25 nakendyk på 3 år vill jag minnas. Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2008-11-11 21:00:56 Hej, gör ett nytt försök. Det är väl hög tid (ett år för sent) att förnya sitt cert och jag har ändå återigen tappat bort det gamla. Hur gör man? (Jag är villig att betala "inplastningskostnaden" för att erhålla ett TECH 2-cert. Återkom med pris...) Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2008-11-09 12:28:45 Hej Richard, På mitt Fundamentalscert finns ingen information om att Nitrox ingår. Kan inte heller hitta sådan information på GUE''s hemsida. I mitt fall är iof frågan akademisk men... Om jag exempelvis inte haft nitrox från annat ställe och bara hänvisat till mitt Fundamentalscert på ett fyllställe som inte är bekant med Fundamentals. Hur skall de kunna veta att jag är certad för Nitrox? Frågan ställdes i GUE Rec1 tråden och jag tyckte den var relevant. Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-10-04 11:15:53 Hej Richard! Jag har skickat ett mail till dig som jag hoppas få svar på snarast. Den kommande veckan kommer jag att vara i Göteborg för att gå Fundamentals för Jesper och använder då mitt svenska nr: 0708-38 25 98. Från sön 12/10 är jag tillbaka i Norge och kan då nås på +47 40 33 46 17. Ring gärna om du har tid och möjlighet så kan vi prata vidare om allt. Ha det jättebra! Mvh Olof Skrivet av: Olof Hettinger epost |
|
2008-10-03 19:30:45 Hej, det vore intressant att höra din åsikt ang. oxygen window, och huruvida mina idéer låter vettiga. Mats Nordin hittade även liknande synpunkter i ämnet på V-planners sida: http://www.hhssoftware.com/v-planner/decomyths.html Vad är GUE''s åsikt ang. oxygen window? Lär man ut att den har positiv effekt på dekompression? Skrivet av: Jakob Selbing epost |
|
2008-08-20 09:22:29 Tjenare! Det är väl hög tid (ett år för sent) att förnya sitt cert och jag har ändå återigen tappat bort det gamla. Hur gör man? (Jag är villig att betala "inplastningskostnaden" för att erhålla ett TECH 2-cert. Återkom med pris...) Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2008-07-31 14:52:46 Tja Richard! Kan du tänka dig att skriva ett inlägg i följande tråd? http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?response=yes&id=271194&main_Id=271194&catId=0 Du åberopas av Peter Svensson när han pratar om sin trimixkurs för länge sedan där du pratade om syrgas-orsakade bends. Det vore kul att veta vad du tycker om det nu! Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2008-07-27 01:30:09 Greetings my friends! For those of you that interested, there''s a lot of new pics uploaded on my site from this years cave diving trip to Mx! Several movies will follow as soon as time allows it, but here''s a still-version "teaser trailer" for now. All the best! Jesper Skrivet av: Jesper Berglund epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

