Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 20 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2005-02-28 18:43:07
Tack!

Skrivet av: Stefan Hogeborn epost 

2005-02-27 18:11:49
Tjena Kicken! Vårhälsningar ifrån Ojamo: http://www.dykarna.nu/photoAlbum/album.asp?userId=370&albumId=7502

När kommer ni över igen?

mvh,
Sten

Skrivet av: Sten Stockmann epost 

Foto saknas
2005-02-15 10:16:51
Tjenare Richard..
Jag flyttar till Australien 3 mars...
Såg DVD från Narvik/Öland i helgen...så himla coolt..
Kanske du kan komma ner till Perth och hålla någon kurs sen i Famtiden...
MVH FRASSE


Skrivet av: Francisco Ramos epost 

2005-02-07 04:23:42
Konnichiwa Richard-san,
Hoppas resan hem gick bra och tack för en mkt lärorik TriOx kurs! Verkligen utvecklande...
Ser fram emot Tech I, Repulse och Prince Of Wales i sommar :-)

Skrivet av: Richard Jansson epost 

2005-01-27 16:45:12
Tjenare Richard!

Jag har under vintern gått igenom alla gamla dyktidningar och hittade den UVM som du skrivit ett reprtage i. Reportaget om dyken på Brittanic. Min fråga är om det är ok att scanna av sidorna och lägga upp dom som foton här på dykarna?
Jag respekterar ett nej såklart.

Däremot så ska jag oavsett vad du säger scanna av en sida med festbilder i samma tidning. Där syns du, Ulfman, Hogeborn och Tordan. Ni ser så, ja, unga ut. Ha ha ha
Jätteroliga bilder!

Skrivet av: Tomas Asp epost 

Foto saknas
2005-01-05 22:46:02
Tjena Richard
Blev bara lite nyfiken på Gue:s kurs Rec Triox kurs, vad den syftar till, om jag fattar det rätt så är det någon "mjukis" variant av Tech 1:an eller är jag ute och cyklar helt ?
Får passa på att önska god fortsättning på det nya året, trots allt som har hänt nere i Asien.

\Micke C

Skrivet av: Mikael Carling epost 

2004-12-24 12:47:39
SPAM SPAM SPAM

God Jul & Gott Nytt Dyk År

Önksar
Micke & Nathalie

SPAM SPAM SPAM

Skrivet av: Mikael Skoog epost 

2004-12-20 15:37:46
Hej Rickard!

Har bara en fråga om Giese! Hur fick ni dyktillstånd på den båten??
Visst är ni dom första dykarna på det vraket?? Ni hade väl även gjort en film från det vraket? Finns det någom möjlighet att få tag på den filmen??
Många frågor blir det men jag är bara nyfiken..

Mvh
Patrik


Skrivet av: Patrik Hokkanen epost 

2004-11-12 08:27:35
Hej Richard!

Tack för två bra föreläsningar på Oceanic Tech igår. Funderar på mina första stapplande steg in i den tekniska dykvärlden och GUE låter väldigt sunt i mina öron. Är Fundamentals-kursen ett krav för att kunna köra Tech 1?

Mvh
/Svetlan Råket

Skrivet av: Svetlan Råket epost 

2004-11-09 16:47:19
Hej

Hittade en annan gammal artikel (endast abstract) som inte riktigt verkar vara inne på samma linje som artikel i tråden ''Intressant dekompressionsartikel''

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=705941&itool=iconabstr

Tyvärr har jag bara läst abstractet, men jag ska försöka få fram artikel.

Skrivet av: Anders Puranen epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]