RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 20 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2005-02-28 18:43:07 Tack! Skrivet av: Stefan Hogeborn epost |
|
2005-02-27 18:11:49 Tjena Kicken! Vårhälsningar ifrån Ojamo: http://www.dykarna.nu/photoAlbum/album.asp?userId=370&albumId=7502 När kommer ni över igen? mvh, Sten Skrivet av: Sten Stockmann epost |
|
|
2005-02-15 10:16:51 Tjenare Richard.. Jag flyttar till Australien 3 mars... Såg DVD från Narvik/Öland i helgen...så himla coolt.. Kanske du kan komma ner till Perth och hålla någon kurs sen i Famtiden... MVH FRASSE Skrivet av: Francisco Ramos epost |
|
2005-02-07 04:23:42 Konnichiwa Richard-san, Hoppas resan hem gick bra och tack för en mkt lärorik TriOx kurs! Verkligen utvecklande... Ser fram emot Tech I, Repulse och Prince Of Wales i sommar :-) Skrivet av: Richard Jansson epost |
|
2005-01-27 16:45:12 Tjenare Richard! Jag har under vintern gått igenom alla gamla dyktidningar och hittade den UVM som du skrivit ett reprtage i. Reportaget om dyken på Brittanic. Min fråga är om det är ok att scanna av sidorna och lägga upp dom som foton här på dykarna? Jag respekterar ett nej såklart. Däremot så ska jag oavsett vad du säger scanna av en sida med festbilder i samma tidning. Där syns du, Ulfman, Hogeborn och Tordan. Ni ser så, ja, unga ut. Ha ha ha Jätteroliga bilder! Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
|
2005-01-05 22:46:02 Tjena Richard Blev bara lite nyfiken på Gue:s kurs Rec Triox kurs, vad den syftar till, om jag fattar det rätt så är det någon "mjukis" variant av Tech 1:an eller är jag ute och cyklar helt ? Får passa på att önska god fortsättning på det nya året, trots allt som har hänt nere i Asien. \Micke C Skrivet av: Mikael Carling epost |
|
2004-12-24 12:47:39 SPAM SPAM SPAM God Jul & Gott Nytt Dyk År Önksar Micke & Nathalie SPAM SPAM SPAM Skrivet av: Mikael Skoog epost |
|
2004-12-20 15:37:46 Hej Rickard! Har bara en fråga om Giese! Hur fick ni dyktillstånd på den båten?? Visst är ni dom första dykarna på det vraket?? Ni hade väl även gjort en film från det vraket? Finns det någom möjlighet att få tag på den filmen?? Många frågor blir det men jag är bara nyfiken.. Mvh Patrik Skrivet av: Patrik Hokkanen epost |
|
2004-11-12 08:27:35 Hej Richard! Tack för två bra föreläsningar på Oceanic Tech igår. Funderar på mina första stapplande steg in i den tekniska dykvärlden och GUE låter väldigt sunt i mina öron. Är Fundamentals-kursen ett krav för att kunna köra Tech 1? Mvh /Svetlan Råket Skrivet av: Svetlan Råket epost |
|
2004-11-09 16:47:19 Hej Hittade en annan gammal artikel (endast abstract) som inte riktigt verkar vara inne på samma linje som artikel i tråden ''Intressant dekompressionsartikel'' http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=705941&itool=iconabstr Tyvärr har jag bara läst abstractet, men jag ska försöka få fram artikel. Skrivet av: Anders Puranen epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

