Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 21 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2004-11-03 16:38:55
Lusekoftan fyller år idag....

Skrivet av: Cecilia Holm epost 

2004-11-02 22:21:22
;)
Misstankte nastan det. Dan ringde Greg och sa att han hade 3 svenskar klara redan och att du och din bror ingick i det ganget. Det var en tredje ocksa, nagon Johansson tror jag namnet var. Det ar ju kul om vi kan gora en "svensk" resa nasta host. Vet inte om du far mailen jag skickar till din OT adress, men jag skrev dar att sista anmalningsdagen ar 15 Maj nasta ar.

Mvh
Jonas

Skrivet av: Jonas Rydin epost 

2004-11-02 06:53:06
Hallå Richard.
Jag hörde att du redan bokat upp dig på Gunilda nästa år. Då kanske vi ses då.
Mvh
Jonas

Skrivet av: Jonas Rydin epost 

Foto saknas
2004-10-16 13:29:26
Tjenare.
Tack för senast. Det var otroligt bra. Det är svår slaget.
Vi hörs. :-) :-) :-) :-) :-)

Skrivet av: Kenneth Malmberg epost 

2004-10-14 20:21:27
Hej Richard finns det möjliheter att få se den filmen när man går Fundamental kursen den 3-7 november, eller kommer schemat vara för späckat för det? (Jag utgår från att dett är du som kommer var instruktör på den kursen)

Ha det så gott
/Björn Q

Skrivet av: Björn Qvarnström epost 

2004-10-14 19:57:11
Tjenare! Fina bilder från Giese! Undrar om filmen kommer finnas till salu eller hur man annars gör om man vill se den och inte har planer upp till Stockholm på visningen??

MVH Ludwig

Skrivet av: Ludwig Rydin epost 

2004-10-14 18:13:55
Hej
For att gora en lang historia kort. Jag hade personligen aldrig hort talas om vraket forens Tor namnde det for mig. Nar jag sedan flyttade hit sa kom jag i kontakt med en kille som heter Greg Mossfeldt (websidan). Jag vet inte om du kanner till honom, men han ar polare med Andrew Georgitis mfl.
Har ar lite mer info om vraket.
http://www.mysteriesofcanada.com/Ontario/wreck_of_the_gunilda.htm

Mvh
Jonas

Skrivet av: Jonas Rydin epost 

2004-10-14 09:54:44
Hej,

Såg att ni vart uppe & dykt på Z12 Erich Giese. Hur pass rimligt är det att som privatperson försöka få dyktillstånd på henne? Är det värt att försöka tror du?

mvh

Stefan Balk

Skrivet av: Stefan Balk epost 

2004-10-14 02:26:41
Richard,
Mycket bra bilder fran Giese. Skulle vara intressant att veta djup, tider, gaser m.m.

Foresten, jag har pratat med Tor om att dyka Gunilda i Canada, ar det nagot du skulle vara intresserad av. (under nasta host). Har hittar du mer info, www.mossmanscuba.com

Mvh
Jonas

Skrivet av: Jonas Rydin epost 

2004-10-14 00:29:56
Coola bilder från Giese!
;-)

Skrivet av: Charlotta Carlén epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]