RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 22 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2004-10-04 09:31:18 Tjenare Richard, kul att du dök upp till slut och att det blev så fett bra! Jag saknar min film, det är inte så att den sitter kvar i din dator? Skrivet av: Stellan Forthmeijer epost |
|
2004-10-03 13:54:01 Tack för senast. Shit vad bra det var! Har inte riktigt smält det än. Vi träffade en gubbe på tåget som var ögonvittne till hela slaget. Han var 7år när det smällde, Håkan fick tårar i ögonen när gubben berättade. Ser mycket fram emot att se filmerna igen, och igen :-) Skrivet av: Per Lundström epost |
|
2004-09-30 07:48:30 Ok! Vi syns på måndag. Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2004-09-19 19:43:56 Tjenare! Nu är det snart dags för TECH 1:an och det går envisa rykten om att du förfogar över "Fundamentals of technical diving" fast på svenska. Är det sant och om det är sant, kan man på ngt sätt få tillgång till den? Som det är nu så slumrar jag ganska snart till och ibland jämför jag boken med PADI:s nitroxmanual och det går fan inte för sig. Om inte förr så ses vi på kursen, pirrigt men kul ska det bli. Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2004-09-03 18:05:28 Hej Richard. Har du möjligen några DIR/GUE-kontakter i Sydafrika? /Lena Skrivet av: Lena Svensson epost |
|
2004-09-01 14:03:47 Hej Richard Har en fundering ang det du skrev i DIR/NTEC tråden angående Candert. Du skrev " ...Om Johan i slutet av sin kariiär på Grodan... " Syftar det till att Johan helt har lämnat dykningen nu eller att han inte längre utbildar (vilket varit fallet de senaste åren) Vänligen Isac Skrivet av: Isac Fransson epost |
|
2004-08-27 17:33:58 Hej hej ring mig någon gång... Skrivet av: Fredrik Sandvall epost |
|
2004-08-25 14:55:35 Hej Rickard! Jag vet inte om du har läst mina inlägg angående George Irwin och GUE/DIR men de har varit ganska kritiska. Jag försöker också dyka "rätt" men fixar inte den attityd GUE verkar ha. Antagligen är du trött på att försvara GUE men jag är intresserad av få en positiv uppfattning om denna organisation, dess läror och medlemmar. Detta för att där ändå verkar finnas så mycket lärorikt. Om jag vill läsa något utan att jag får frispel på en konstig attityd, finns det någon litteratur du kan rekommendera? För att ta ett första steg... Hoppas att du förstår min tankegång. Vänligen / Mathias Skrivet av: Mathias Johannesson epost |
|
2004-08-24 10:23:42 Tjena din vattenskotter ligist.Va faan är det för nått du köpt??Hörde att det var nån värsting...Vad säger kustbevakningen... Skrivet av: Ulf Eriksson epost |
|
2004-08-10 20:11:52 Laddar du nått eller? ;-) Skrivet av: Mikael Hennig epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

