RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 23 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2004-08-06 23:07:54 Hej Vet att ni dyker/ har dykt en hel del på C.F. Liljewalch, ville tipsa om att i en undanskymd vrå av gruvmuseét i Grängesberg så står det en modell av just Liljewalch. Bifogar en länk till ett kort som jag tog i all hast. http://www.baggbodykarna.org/files/images/gruvor/grangesberg/IMG_1889.JPG Skrivet av: Martin Nordin epost |
|
2004-06-26 11:43:00 Jag tittade lite på bilderna och filmsekvenserna från Florida, helt sjukt. Det måste göras om! Tack för senast och återigen tack till din pappa. Jag kommer gärna och hjälper till på nästa kurs i veckan. Skrivet av: Fredrik Sandvall epost |
|
2004-06-19 08:49:00 Okej tack det är väl inget att göra åt det! får väl beställa böckerna i Pdf Format. Tack för svaret ha det så Bra m.v.h Björn Q Skrivet av: Björn Qvarnström epost |
|
2004-06-11 09:55:00 Hej Rich! Tack för en väldigt givande kurs. Det känns som om vi var som ett korplag i fotboll som fick låna Svennis i en vecka och nu vips platsar vi i Allsvenskan. Tack än en gång för mycket god coaching och jag ser fram emot Ölandsdykningen. /Stefan Hogeborn Skrivet av: Stefan Hogeborn epost |
|
2004-06-07 11:09:00 Hej Richard, Tack för kurshelgen, det har varit kul och mycket lärorikt helg. Dock så är kroppen lite stel och öm, fast det går väl över om en dag eller så. Ha en trevlig sommar! /Roman Skrivet av: Roman Vybiral epost |
|
2004-05-27 19:14:00 Hej Richard Vet du om det finns planer på att göra paperback versioner av dessa Böcker eller om dom redan finns som paperback? "Getting Clear on the Basics: The Fundamentals of Technical Diving" By Jarrod Jablonski "Beyond the Daylight Zone: The Fundamentals of Cave Diving" By Jarrod Jablonski då jag inte är intresserad av Pdf format. Vill ha riktiga Böcker! Ha det så gott och lev väl Skrivet av: Björn Qvarnström epost |
|
2004-05-25 20:24:00 Det var inte nån raketfart på direktmeddelandena idag, fick ditt svar när jag loggade på igen, 4 timmar senare... ;) Allt är bara bra med oss också! MVH Linda Skrivet av: Linda Haglund epost |
|
2004-05-22 23:19:00 Schysst! Japp, vi ska ner tre dagar över pingst och dyka på "henne". (jag antar det är blackan du syftar på). Skrivet av: Jonas Rydin epost |
|
2004-05-21 10:06:00 Hej Richard, Jag vet att du är upptagen i helgen med kursen men kan du ringa mig på min mobil vid ett tillfälle? MVH Skrivet av: Stefan Hogeborn epost |
|
2004-05-19 22:36:00 Hej Richard Tack för länken, mycket intressant information. Jag tänkte passa på att fråga om du (för jag antar att du dykt på "henne") har några goda råd att dela med sig vad man inte bör missa. Jag undrar även om du har några större bilder på "henne" än den som är på sidan du hänvisade till. Tack på förhand Mvh Jonas Skrivet av: Jonas Rydin epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

